קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת קפה

גלידת קפה
גלידת קפה היא קינוח שמגיש 12. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל 291 קלוריות. אם יש לכם גרגירי קפה, עמילן תירס, קצפת כבדה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. 200 איש מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מרהיב ציון של 21%. נסו גלידת קפה טבעה בקפה (אפוגאטו סמיפרדו קוביליה), גלידת קפה תוצרת בית והזדמנות לזכות במכונת קפה של קיוריג + אספקה לשנה של תענוג בינלאומי, ו גלידת קפה תוצרת בית והזדמנות לזכות במכונת קפה של קיוריג + אספקה לשנה של תענוג בינלאומי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את הסוכר, עמילן התירס, הקפה והחמאה עד לקבלת תערובת אחידה. מערבבים חלב. מביאים לרתיחה על אש בינונית; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
חמאהחמאה
קפהקפה
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה וניל. מגניב לחלוטין. מערבבים חלב מרוכז.
מרכיבים שתצטרך
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
ונילוניל
3
בקערה גדולה מקציפים שמנת עד שנוצרות פסגות נוקשות; מקפלים לתערובת חלב.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים לתוך 9-ב. פאן. מכסים ומקפיאים למשך 6 שעות או עד ליציבות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

גלידה בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.