קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות96
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת שלג קלה

גלידת שלג קלה
גלידת איזי סנו אורכת בערך 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. לקינוח הזה יש 576 קלוריות , 23 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 45% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 51 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. מתכון זה מבית Allrecipes דורש שלג נקי, חלב מרוכז, תמצית וניל וסוכר. זה יהיה להיט באירוע הקיץ שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 98% , וזה נהדר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את גלידת שלג , גלידת שלג + מתנה , ואיך להכין גלידת שלג .

הוראות

1
מערבבים חלב מרוכז ממותק, סוכר ותמצית וניל יחד בקערה גדולה עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים בהדרגה שלג לתוך תערובת החלב עד שמגיעים לסמיכות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

ניתן לשלב גלידה עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.