קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות50
ציון בריאות0
מגזין

גלילי זנגביל

גלילי זנגביל
גלילי זנגביל הוא צמחוני ומספק כ 50 מנות. יש קינוח זה 142 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, קמח, חמאה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 10%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : גלילי זנגביל, עוגיות זנגביל M & M ברים עם זנגביל מ '& מ ' חמאה, ו עוגת זנגביל עם ציפוי זנגביל שמנת.

הוראות

1
כדי לעשות בצק זנגביל: בקערה, עם מיקסר חשמלי על מהירות גבוהה, להכות חמאה, סוכר חום, דבשה עד חלקה. הכה בחלמון ביצה עד מעורבב היטב, גירוד למטה הצדדים של קערה לפי הצורך. בקערה אחרת, מערבבים קמח, זנגביל, קינמון, אגוז מוסקט, ציפורן, סודה לשתייה ומלח. עם מיקסר על מהירות נמוכה, לנצח תערובת קמח לתוך תערובת חמאה עד מעורבב היטב. לעטוף בצק בניילון נצמד ולשטח מעט; צמרמורת עד מוצק אבל גמיש, על 1 שעה (או להקפיא במשך 30 דקות).
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
חלמון ביצהחלמון ביצה
קינמוןקינמון
מולסהמולסה
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
לחםלחם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
כדי להפוך בצק רגיל: בקערה, עם מיקסר חשמלי במהירות גבוהה, להכות חמאה וסוכר מגורען עד חלקה. הכה בביצה ווניל עד מעורבב היטב, גירוד למטה הצדדים של קערה לפי הצורך. בקערה אחרת, מערבבים קמח, סודה לשתייה ומלח. עם מיקסר על מהירות נמוכה, לנצח תערובת קמח לתוך תערובת חמאה עד מעורבב היטב. לעטוף בצק בניילון נצמד ולשטח מעט; צ ' יל כמפורט לעיל.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
ונילוניל
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
עוטףעוטף
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
לפתוח בצק. עם מערוך מקור קל, על גיליון מקומח קלות של נייר שעווה, מגלגלים בצק זנגביל לתוך מלבן 12 על ידי 15 אינץ'. בצק מחליק, על נייר שעווה, על תבנית אפייה בגודל 12 על 15 אינץ'. חזור על לגלגל בצק רגיל; לקרר את שני המלבנים עד המשרד למגע אבל עדיין גמיש, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מערוךמערוך
4
בזהירות להפוך את הבצק זנגביל מעל הבצק הרגיל, הזדנבות קצוות באופן שווה ככל האפשר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
הסר נייר שעווה מעל בצק זנגביל. עם סכין חדה, לחתוך מלבן חצי לאורכו לעשות שני 6 על ידי 15 אינץ ' מלבנים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
6
העברת אחד המלבנים לגיליון אחר של נייר שעווה.
7
החל בקצה ארוך של מלבן אחד, להרים נייר שעווה לגלגל ענפים לתוך גליל הדוק, אפילו (אם סדקים בצק במקום מתגלגל בקלות, לתת לעמוד על 10 דקות כדי לרכך מעט). חזור לגלגל מלבן אחר. גלישת גלילי פלסטיק לעטוף להקפיא עד המשרד, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
8
לפתוח לחמניות וחותכים לרוחב לכדורים בעובי 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
9
להניח עוגיות שטוחות, 1 אינץ 'זה מזה, על חמאה או בישול קלף מרופד 12 על ידי 15 אינץ' אפייה גיליונות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
10
אופים עוגיות בתנור 325 עד הקצוות רק מתחילים חום, 15 עד 20 דקות; אם אפיית יותר מחבת אחת בכל פעם, להחליף עמדות מחבת באמצע דרך האפייה. עם מרית רחבה, להעביר גלגלי שיניים למדפים להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
מחבתמחבת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס חמאה, בטמפרטורת החדר3/4 כוס חמאה, בטמפרטורת החדר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס חמאה, בטמפרטורת החדרכוס חמאה, בטמפרטורת החדר1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2largesחלמוניםחלמונים5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה בהירה או כההמולסה בהירה או כהה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי