קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

גרגרי חיטה (פארו) וירוקים: ירוק ירוק

גרגרי חיטה (פארו) וירוקים: ירוק ירוק
גרגרי חיטה (פארו) וירוקים: פארו ורדורה היא מנה עיקרית המגישה 8. מנה אחת מכילה 345 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו פנצ'טה, פארו, סלרי ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 57%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: ריזוטו תירס מתוק, גאודן ופארו ועוד 15 פארו שתאהבו לנצח, פטריות פארו ופורצ'יני (פארו קון פונגי), ו סלט פירות יער ופארו.

הוראות

1
בסיר גדול מספיק כדי להכיל את כל המרכיבים, מחממים שמן על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים פנצ ' טה ובצל. מבשלים עד שהבצל מתחיל להשחים, ואז מוסיפים פארו ומערבבים לערבוב טוב. מביאים 2 כוסות מים לרתיחה ומערבבים לתערובת פארו. מביאים לרתיחה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה; מכסים ומבשלים לאט מאוד, מוסיפים מדי פעם עוד מים רותחים כשהדגן מתחיל לספוג את המים.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
בצלבצל
פארו.פארו.
דגניםדגנים
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
כשהגרעינים מתחילים להיות רכים, מוסיפים את הסלרי, האסקרול, הקישואים והעולש. מערבבים פנימה את מיורן ורוטב העגבניות, ומתאימים תיבול במלח ופלפל. ממשיכים לבשל עד שפארו רך מאוד ומגישים מיד עם גבינה מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
תיבולתיבול
אנדיבאנדיב
מרז ' ורםמרז ' ורם
קישואיםקישואים
סלריסלרי
גבינהגבינה
פארו.פארו.
3
בסיר של 3 ליטר מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד להזהבה רכה ובהירה, בערך 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
5
מוסיפים את הטימין והגזר ומבשלים עד שהגזר רך למדי, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
6
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ שלהם ומביאים לרתיחה, תוך ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים עד עבה כמו דגנים חמים, כ -30 דקות. מתבלים במלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
דגנים חמיםדגנים חמים
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח
7
רוטב זה מחזיק 1 שבוע במקרר או עד 6 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

2kgsקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעולש קצוץ דקעולש קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאסקרול קצוץ דקאסקרול קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירות יער פארו או חיטה מלאהפירות יער פארו או חיטה מלאה11 קילו קישואים,מרז'ורם טרימרז'ורם טרי3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים4שיני שום, פרוסות דקשיני שום, פרוסות דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1בצל ספרדי, לחתוך לקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה, חתוך ללארדונים.פנצ'טה, חתוך ללארדונים.8ריבס, קצוץ טרי או קפואטרי מגורד פקורינו או פרמזן-רג'יאנו, לקישוטטרי מגורד פקורינו או פרמזן-רג'יאנו, לקישוט8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, ועוד לפי הצורךמים, ועוד לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים קצוצים דקקישואים קצוצים דק