קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

גריל עשבי תיבול גריל עוגות

גריל עשבי תיבול גריל עוגות
גריל עשבי תיבול גריל עוגות דורש כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 33 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם פטרוזיליה, גבינת פרמזן, בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 10%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגות חצץ בייקון ועשב בגריל, עוגות חצץ מסקרפונה, ו עוגות חצץ צ'דר עם פלפלים קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את 4 החומרים הראשונים בסיר בינוני; מביאים לרתיחה. בהדרגה להוסיף גריסים, ערבוב כל הזמן עם מקצף. להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות או עד עבה, ערבוב מדי פעם. מערבבים בזיליקום, טימין ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!
גריסיםגריסים
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
יוצקים שיבולת שועל לתוך צלחת אפייה מרובעת 8 אינץ ' מצופה ספריי בישול. לחץ על עטיפת פלסטיק על פני השטח של גריסים; צמרמורת במשך 2 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
גריסיםגריסים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
חותכים גריסים לתוך 8 (2 x 4 אינץ') חלקים. גריל עוגות חצץ במשך 6 דקות. בזהירות להפוך עוגות חצץ מעל, ומפזרים כל עוגה עם 1 כפית גבינה. גריל במשך 6 דקות או עד השחמה קלה ומחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל