קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

גריסים חריפים עם צ'וריסו, כרישה ותירס

גריסים חריפים עם צ'וריסו, כרישה ותירס
גריסים חריפים עם צ'וריסו, כרישה, ותירס יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 400 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. אם יש לך שימורי עגבניות, תרד, כרישה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו צ'וריסו חריף & תירס מתוק Tamales, עוף עם צ'וריסו & כרישה, ו תבשיל בקלה עם צ'וריסו, כרישה ותפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את צ ' וריסו מעל חום בינוני גבוה בסיר גדול עד השחמה, על 3 דקות. כפית ולזרוק כל שומן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הכרישה ואת השום ומבשלים, ערבוב עד רך מעט, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את העגבניות והנוזל שלהם, 2 כוסות מים, 1/2 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל ומביאים לרתיחה. מערבבים את שיבולת השועל. להפחית את החום בינוני נמוך לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד גריסים הם במכרז מעט מעובה, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את התירס והתרד ומבשלים, מערבבים, רק עד שהתרד נבול. מחלקים בין קערות בודדות.תחליף: במקום צ ' וריסו ספרדית (נקניק טעים, garlicky) אתה יכול להשתמש נקניק איטלקי.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר אותו מן התרמילים, להתפורר, ומבשלים עד השחמה, 5 עד 7 דקות, ולאחר מכן להמשיך עם המתכון לפי ההוראות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות להירגע ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.