קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

דבש-ג'ינג'ר אפוי סלמון עם אורז יסמין

דבש-ג'ינג'ר אפוי סלמון עם אורז יסמין
סלמון אפוי דבש-ג'ינג'ר עם אורז יסמין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 452 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פילה סלמון, שום, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אורז יסמין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שקדים טבעי כקינוח. 13 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו דבש זנגביל עוף מזוגג עם תה ירוק יסמין אורז, אורז יסמין ג'ינג'ר, ו עוף סויה זנגביל על אורז יסמין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.