קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

דג הליבוט פויסון Cru בגריל

דג הליבוט פויסון Cru בגריל
דג הליבוט פויסון סי.אר. יו בגריל עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 762 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, חלב קוקוס, מלח ים כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. נסו Poisson Cru, Poisson Cru עם חלב קוקוס וסיד, ו הליבוט בגריל מתובל בצ'ילי עם רוטב תירס צלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הרוטב: בקערה, מערבבים את חלב הקוקוס, פתיתי הקוקוס, רוטב צ ' ילי, סירופ תירס, פטרוזיליה, רסק עגבניות, מלח ומיץ לימון ומאפשרים למרינדה במשך 30 דקות. ואז לשפוך דרך מסננת או מסננת לתוך סיר.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי קוקוספתיתי קוקוס
חלב קוקוסחלב קוקוס
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
סירופ תירססירופ תירס
מיץ לייםמיץ ליים
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
קערהקערה
2
חום מעל חום נמוך עד התחמם.
3
להקציף בחמאה את החום לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
עבור הדגים: מחממים את הגריל ל 350 מעלות F או מחבת גריל על חום גבוה. ואז מפזרים את הדגים במלח, פלפל וכוסברה. מבשלים את הדגים משני הצדדים עד בינוני היטב בטמפרטורה, 5 עד 6 דקות לכל צד. לאחר מבושל, להסיר מהחום ולנוח במשך 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
פלפלפלפל
דגיםדגים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
5
מגישים את הדגים על אורז יסמין. תסיים עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
אורז יסמיןאורז יסמין
רוטברוטב
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.