קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 23 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

דג-סוס שחור

דג-סוס שחור
גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, פלפל, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 73%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: דג-סוס שחור, דג-סוס שחור, ו דג-סוס שחור.

הוראות

1
מחממים מחבת ברזל יצוק לגובה בינוני עם שמן בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים יחד חומרים יבשים. מכסים את שני צידי השפמנון בתערובת התיבול ומניחים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
שפמנוןשפמנון
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מבשלים בצד אחד במשך 4 דקות והופכים כשהם מבושלים באמצע הדרך. מבשלים עוד 4 דקות בצד השני.
4
מוציאים מהתבנית ומגישים עם רמולדה קג ' ון.
מרכיבים שתצטרך
RemouladeRemoulade
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מערבבים היטב את כל החומרים. מכסים ומכניסים למקרר עד להגשה.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון4פילה שפמנוןפילה שפמנון0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1דאששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1126 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה2(חוֹרֶף)שמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון2(חוֹרֶף)מלפפונים חמוצים קצוציםמלפפונים חמוצים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

ניתן לשלב שפמנון עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את מקסימין גרונהאוזר אבצברג ריזלינג גרוס גוואקס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-49 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוזר אבצברג ריזלינג גרוס גוואקס
מקסימין גרונהאוזר אבצברג ריזלינג גרוס גוואקס