קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

דגי Monkfish מטוגנים עם פטריות בר בצל Cipollini

דגי Monkfish מטוגנים עם פטריות בר בצל Cipollini
דגי Monkfish מטוגנים עם פטריות בר בצל Cipollini נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 735 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו מלח גס ופלפל, זרעי שומר, רוזמרין, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב חומץ בלסמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. מתכונים דומים: בקר מטוגן עם בצל אדום ופטריות בר, עדשים מטוגנות עם בצל צ'יפוליני, ו בצל מוקרם Cipollini ופטריות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות. במחבת גדולה, חום שנותר 2 כפות שמן על חום גבוה. לטפוח דגים יבש עם מגבות נייר העונה שני הצדדים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מניחים במחבת ומבשלים עד השחמה משני הצדדים.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץסלרי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף חוםציר עוף חום12בצל cipollini, קלופיםבצל cipollini, קלופים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל שחור טחון טרימלח גס ופלפל שחור טחון טרי1שומר הנורה, גזוז וקצוץשומר הנורה, גזוז וקצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים1sprigרוזמרין טרירוזמרין טרי2sprigsטרגון טריטרגון טרי3sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חתיכות עצם-ב monkfish כל)חתיכות עצם-ב monkfish כל)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות בר, כגון תרנגולת היער, morels, או פורצ'יני, גזוזפטריות בר, כגון תרנגולת היער, morels, או פורצ'יני, גזוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.