קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות76
מגזין

דגים מאודים: פולפו ב Umido

דגים מאודים: פולפו ב Umido
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? דג מאודה: Polpo ב Umido יכול להיות מתכון נהדר לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 201 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מקל קינמון חתיכה, בצל, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. עם כפית מתכונים דומים: דגים מאודים: פולפו ב Umido, Monkfish מטוגן: Codan ב Umido, ו Insalata di Calamari e Polpo (סלט פירות ים חם).

הוראות

1
בסיר מעל חום בינוני-נמוך, להזיע בעדינות את השום בשמן הזית עד שהוא רך מאוד אבל לא השחמה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הבצל וממשיכים לבשל 5 עד 7 דקות, עד הבצל רך ובראונינג. להגדיל את החום בינוני גבוה ולהוסיף חצאי עגבניות, לחתוך צדדים למטה. מבשלים את העגבניות, פונה לעתים קרובות, עד שהם שחררו את המיצים שלהם והם רכים מאוד.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
3
מוסיפים פטרוזיליה, פתיתי פלפל אדום, מלח, פלפל וקינמון, מכסים את המחבת ומבשלים במשך 15 דקות, עד שהרוטב סמיך וטעים.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
קינמוןקינמון
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר את מקל הקינמון ודחוף את הרוטב דרך מסננת בסדר רשת או טחנת ירקות או תהליך מחית גס. להחזיר את הרוטב למחבת שטופה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
ירקירק
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מחבתמחבת
5
חותכים את דג הנזיר ל 6 חתיכות הגשה בגודל ולהוסיף לרוטב רותח. לבשל, הפיכת חתיכות דגים עד הדג מבושל דרך אבל עדיין מוצק, על 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
MonkfishMonkfish
רוטברוטב
דגיםדגים
6
הסר מן החום לשרת מיד, רוטב כפיות על חתיכות דגים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את האספסוף פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.