קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

דגים מרוקאים ספרדיים

דגים מרוקאים ספרדיים
המתכון דגים מרוקאים ספרדית מוכן בערך 1 שעה ו 30 דקות והוא בהחלט אדיר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן אפשרות לאוהבי האוכל האירופי. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 82 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל של 516 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מתכון זה מכלמתכונים יש 95 אוהדים. אם יש לכם פילה אמנון, עגבניות, שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון 98%, המנה הזו מרהיבה. מתכונים דומים: דגים ספרדיים, ציר דגים ספרדי, ו דג בגריל בסגנון ספרדי.

הוראות

1
מחממים את שמן הירקות במחבת על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל והשום; מבשלים ומערבבים עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הפלפלים, הגזר, העגבניות, הזיתים ושעועית הגרבנזו וממשיכים לבשל עד שהפלפלים רכים מעט, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
פלפליםפלפלים
זיתיםזיתים
3
מפזרים מעל הירקות את הפטרוזיליה, הפפריקה, הכמון, הקאיין ובוילון העוף. מתבלים במלח לפי הטעם. מערבבים לשילוב.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
ירקירק
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
כמוןכמון
מלחמלח
4
מניחים את הדג על גבי הירקות ומוסיפים מספיק מים לכיסוי הירקות. מנמיכים את האש לנמוכה, מכסים ומבשלים עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג ומיצים מתבהרים, בערך 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מיםמים
דגיםדגים

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. סקייפול פינו גרי עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
סקייפול פינו גרי
סקייפול פינו גרי
קש חיוור בצבע עם תווים של מנגו, פריחת הדרים ובננה באף. על החיך מחרוזת של פירות טרופיים נפרשת לטעמי קלמנטינה, מנגו, אשכולית ובננה. תווים טרופיים אלה ממשיכים לאורך כל הגימור הארוך והמתמשך.