קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

דובדבנים בשוקולד דובדבן עם דובדבנים מבושלים וניל

דובדבנים בשוקולד דובדבן עם דובדבנים מבושלים וניל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל Beignets שוקולד דובדבן עם דובדבנים וניל מבושל. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 333 קלוריות. אם יש לך שעועית וניל, שוקולד מריר, שמן צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: דובדבנים טבולים בשוקולד לבן עם שעועית וניל, יוגורט קפוא וניל עם דובדבנים מוזגים ושוקולד מריר, ו עוגת תירס מחבת עם דובדבנים מבושלים.

הוראות

1
לפצל את שעועית וניל לשניים עם גב של סכין קילוף לגרד את החלק הפנימי של הזרעים שלה. בסיר בינוני, מוסיפים את 4 כוסות הדובדבנים, היין האדום, 1/2 כוס סוכר ואת שעועית וניל וזה זרעים. מבשלים מעל חום בינוני במשך 15 דקות, להסיר שעועית וניל. לשמור על דובדבנים מבושלים חמים.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
דובדבניםדובדבנים
יין אדוםיין אדום
זרעיםזרעים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סכיןסכין
2
כדי להפוך את שוקולד דובדבן Beignets: בסיר גדול, לחמם את השמן לטיגון ל 360 מעלות F. בקערה בינונית, לנפות יחד קמח, אבקת קקאו, אבקת אפייה ומלח, להפריש. בקערה בינונית אחרת מקציפה ביצים עם שמן, נשאר 1/4 כוס סוכר וחלב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת קקאואבקת קקאו
שוקולדשוקולד
דובדבניםדובדבנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים תערובת קמח לתערובת ביצים, מערבבים בשוקולד נמס ודובדבנים יבשים.
מרכיבים שתצטרך
דובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים
שוקולדשוקולד
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
4
רול 2 כפות של הבלילה לתוך כדורים. מטגנים כל צד במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
5
להעביר beignets למתלה.
6
כדי לשרת, במקום על 1/3 כוס של דובדבנים עלומים עם נוזל בקערת מרק.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מניחים 2 עד 3 beignets על גבי ומקשטים עם אבקת קקאו סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
8
בקערה קטנה לשלב אבקת קקאו וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר-מתוק, נמס.שוקולד מריר-מתוק, נמס.9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים, מגולענים וחצוייםדובדבנים, מגולענים וחצויים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 גרגיר וניל שלם, מפוצל1 גרגיר וניל שלם, מפוצל28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1בצל צהוב בינוני, קצוץשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת