קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

דייסת ארוחת בוקר אורז חום

דייסת ארוחת בוקר אורז חום
דייסת ארוחת בוקר עם אורז חום יכולה להיות רק ארוחת הבוקר שאתם מחפשים. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 337 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, חלב, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. וזה טוב. נסו אורז חום טרופי ודייסת ארוחת בוקר קינואה, 10 דקות קינמון צימוקים אורז חום דייסה, ו דייסת אורז בר: דגנים מלאים גלוטן ארוחת בוקר חינם שביעות רצון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את האורז החום מבושל, חלב, אוכמניות, קינמון, ודבש בסיר קטן. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כף מלח לורי או אחר1/2 כף מלח לורי או אחר
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
לנצח את הביצה בקערה קטנה. מזג את הביצה על ידי לטאטא בחלק מהאורז החם, כף בכל פעם עד ששילבת על 6 כפות. מערבבים את הביצה לתוך האורז יחד עם וניל וחמאה, וממשיכים לבשל על אש נמוכה במשך 1 עד 2 דקות כדי להתעבות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק