קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

דרום מערב

דרום מערב
דרום מערב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 828 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 56 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם מלח, כרוב נאפה, 2 בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו אגרולי דרום מערב של צ'ילי – ליהנות המסעדה האהובה בכל מקום. אגרולים בסגנון דרום מערב אלה הם טעימים, דרום מערב, ו Southwest Dog (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את סלט הכרוב: לערבב את כל המרכיבים סלט כרוב יחד. מניחים בצד לפחות 30 דקות כדי לאפשר לטעמים להתמזג.
2
הכן גריל פחם לבישול ישיר-חום בינוני-חם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
כדי להפוך את צ 'ילי Rojo:להוסיף את כל מרכיבי צ' ילי, למעט יין נוסף, לבלנדר או מעבד מזון.פירה ביסודיות, באמצעות יין נוסף במידת הצורך לעשות רוטב עבה, חלק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
4
כדי להפוך את קציצות המבורגר: לקחת 6 כפות בשר טחון ומערבבים עם 6 כפות צ ' ילה Rojo. הפוך 6 קציצות שווה בעבודת יד עם בשר הקרקע הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
5
מניחים 2 כפות של תערובת צ ' ילה על מרכז כל פטי. בזהירות לצרף כל פטי סביב תערובת צ ' ילה כדי ליצור כדור. בזהירות לשטח כל כדור בחזרה לתוך פאטי עבה, שמירה על תערובת צ ' ילה בפנים. מתבלים את הקציצות בנדיבות במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
6
כדי להפוך את הקרמה: מחית את האבוקדו במעבד מזון או עם מחית תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
תפוח אדמהתפוח אדמה
קרם מקסיקניקרם מקסיקני
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
7
מוסיפים את שאר החומרים ומקפלים בעדינות עד מעורבב היטב.
8
כאשר הגריל חם, שמן את מתלה הגריל ומבשל את ההמבורגרים מעל להבה בינונית-גבוהה עד לסיום, כ -3 דקות לכל צד עבור מדיום רייר. אם החיצוני של הקציצות מתחיל לשרוף, להעביר אותם לצד קריר יותר של הגריל עד המרכזים היו הזדמנות לבשל.
מרכיבים שתצטרך
קריר יותרקריר יותר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
מוסיפים פרוסת גבינה לכל קציצה בערך דקה לפני שהם מסיימים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
10
בואו קציצות לנוח את החום במשך 1 או 2 דקות לאחר הבישול, ובינתיים טוסט הלחמניות בצד קריר יותר של הגריל.
מרכיבים שתצטרך
קריר יותרקריר יותר
טוסטטוסט
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
11
כדי להרכיב את ההמבורגרים: מורחים כל תחתית לחמניה עם שכבה של קרם אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
מורחיםמורחים
קרם מקסיקניקרם מקסיקני
גלולגלול
12
מוסיפים בערך 1/3 כוס סלט, קציצה עם גבינה מותכת, ואז כף של קטשופ צ ' ילי, ולבסוף העליון לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
גבינהגבינה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
גלולגלול

מרכיבים

1אנצ'ו מיובש צ' ילה ו 1 pasilla מיובש צ'ילה, זרע, נבלע, ספוג במים חמים עבור באנצ'ו מיובש צ' ילה ו 1 pasilla מיובש צ'ילה, זרע, נבלע, ספוג במים חמים עבור ב2אבוקדו בשל, קלופים מגולפים מגולעניםאבוקדו בשל, קלופים מגולפים מגולענים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון טרי (*ראה הערה של קוק להלן)בשר טחון טרי (*ראה הערה של קוק להלן)1פלפל צ'ילה jalapeno, טחון דק, אופציונליפלפל צ'ילה jalapeno, טחון דק, אופציונלי1עד 1 פלפל חלפיניו טרי טחון צ'ילהעד 1 פלפל חלפיניו טרי טחון צ'ילה1צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובוצ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו1חבורהכוסברה טרייה, עלים קצוצים שמימייםכוסברה טרייה, עלים קצוצים שמימיים3ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון6לחמניות המבורגר רכות באיכות טובהלחמניות המבורגר רכות באיכות טובה1ליים, מיץליים, מיץ1סיד, מקונןסיד, מקונן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 ראש נאפה כרוב, פרוס דק (על1/4 ראש נאפה כרוב, פרוס דק (על596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל טחוןבצל טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום לבבי (כמו זינפינדל או קברנה סוביניון), ועוד במידת הצורךיין אדום לבבי (כמו זינפינדל או קברנה סוביניון), ועוד במידת הצורך11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר חדהגבינת צ'דר חדה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1גדולעגבניות בשלות או 2 עגבניות רומא, חתוך לקוביותעגבניות בשלות או 2 עגבניות רומא, חתוך לקוביות2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה30לפחות דקות, או 4 כפות באיכות טובה הקרקע צ'ילה אבקהלפחות דקות, או 4 כפות באיכות טובה הקרקע צ'ילה אבקה6ריבס, קצוץ טרי או קפואטום ויקהם, פורטלנד, אוטום ויקהם, פורטלנד, או