קושיבינוני
מוכן ב46 דק.
מנות3
ציון בריאות28
מגזין

האדוק מעושן Kedgeree, ביצי שליו ומיונז קארי

האדוק מעושן Kedgeree, ביצי שליו ומיונז קארי
האדוק מעושן Kedgeree, ביצי שליו ומיונז קארי יכול להיות רק סקוטי מתכון שאתה מחפש. זה מתכון pescatarian מגישה 3 . במנה עיקרית זו יש 814 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 42 גרם של שומן למנה. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 46 דקות. אם יש לכם שמן לפתית, מיונז, אבקת קארי קלה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו Kedgeree (אורז בקארי בריטי עם חמור ים מעושן), מיני ביצים סקוטש האדוק מעושן עם אספרגוס dippers & מיונז גרגיר הנחלים, ו האדוק מעושן שמנת & זעפרן kedgeree (מתכונים דומים).

מרכיבים

2בננה שאלוט, קצוצה דקבננה שאלוט, קצוצה דק1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3פלפל שחור, מרוסקפלפל שחור, מרוסק1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברה, כתושזרעי כוסברה, כתוש11 קילו קישואים,אבקת קארי קלהאבקת קארי קלה80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פירורי לחם יבשים (אנו משתמשים panko)פירורי לחם יבשים (אנו משתמשים panko)1256 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש6ביצי שליוביצי שליו2006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי דגיםמלאי דגים300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה האדוק מעושןפילה האדוק מעושן1קליפות מלימוןקליפות מלימון4(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו3ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן לפתיתשמן לפתית2(יכול להיות או להרחיק)ראס-אל-האנוטראס-אל-האנוט100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארבוריו או אורז ריזוטו קרנרוליארבוריו או אורז ריזוטו קרנרולי1השאריד מלאה בסלט מיקרו מעורב או קרסיד מלאה בסלט מיקרו מעורב או קרס3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור סדוק טרימלח ים ופלפל שחור סדוק טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ביוט לא מלוחביוט לא מלוח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות להאדוק. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.