קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

האורז והנקניק הספרדי של מרתה

האורז והנקניק הספרדי של מרתה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים לתוספות, אז נסו את האורז והנקניק הספרדי של מרתה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 494 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן למנה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, רוטב עגבניות, נקניק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 13 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוג אנשים מאוד אהבו את המנה האירופית הזו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 45%. נסו אורז ספרדי עם נקניק, נקניק אורז ספרדי, ו מחבת אורז ונקניקים ספרדית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את השמן הצמחי במחבת על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל והשום; מבשלים ומערבבים עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את הנקניקייה; מבשלים ומערבבים עד שהנקניקיה פריכה.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מערבבים פנימה את האורז, המים, רוטב העגבניות, תיבול האדובו, המלח והפלפל השחור. מביאים לרתיחה ואז מנמיכים את האש לנמוכה. מבשלים עד שהאורז רך והנוזל נספג, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
Adobo תיבולAdobo תיבול
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

ספרדית יכולה להיות משולבת עם טמפרנילו, גרנשה ואלברינו. כשמשלבים יין עם מנות ספרדיות, מדוע לא לפעול לפי הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי סוסו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרניו לאדום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טורס סנגר דה טורו טמפרנילו. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
טורס סאנגר דה טורו טמפרנילו
טורס סאנגר דה טורו טמפרנילו
יין מלא אופי והוא גם חזק ואלגנטי. ניחוחות פרחוניים עדינים על רקע של פירות בשלים מאוד, אלון וכמהין. הטאנינים שלו הם בעלי מבנה פירותי ובשרני המתפתח לנגיעות קטיפתיות של עשן ותבלינים שנרכשו במהלך ההזדקנות.אידיאלי עם בשר, פאייה, ומושלם עם גבינות שמנת.