קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

הגולש של בובי

הגולש של בובי
המתכון של בובי גולש מוכן בערך 1 שעה ו 50 דקות והוא בהחלט סופר חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון מזרח אירופה. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 541 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם פלפל, אבקת שום, רוטב סויהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו הגולש של בובי, הגולש של בובי דין, ו הנקניקיות של בובי נמסות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי, לטגן את בשר בקר טחון על חום בינוני גבוה עד שלא נשאר ורוד. לשבור את הבשר תוך כדי לטגן. כפית את כל גריז.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את הבצלים ואת השום לסיר ולטגן עד שהם רכים, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים 3 כוסות מים, יחד עם רוטב העגבניות, עגבניות חתוכות לקוביות, תיבול איטלקי, עלי דפנה, רוטב סויה, תיבול הבית, ומלח מתובל. מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
מלח מתובלמלח מתובל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
תיבולתיבול
רוטב סויהרוטב סויה
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
4
מניחים מכסה על הסיר ולאפשר את זה לבשל במשך 15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את מקרוני המרפק, מערבבים היטב, להחזיר את המכסה לסיר, ומבשלים במשך כ -30 דקות. לכבות את החום, להסיר את עלי המפרץ, ולאפשר לתערובת לשבת על 30 דקות יותר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני מרפקמקרוני מרפק
עלי דפנהעלי דפנה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מגישים עם לחם שום וסלט.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
לחםלחם
7
מערבבים את החומרים יחד ומאחסנים במיכל אטום לאוויר עד 6 חודשים. השתמש כמו תיבול על בשר בעת בישול ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
תיבולתיבול
בשרבשר

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת6ריבס, קצוץ טרי או קפואהצעות הגשה: לחם שום וסלטהצעות הגשה: לחם שום וסלט850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקרוני מרפק, לא מבושלמקרוני מרפק, לא מבושל3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(חוֹרֶף)תיבול איטלקיתיבול איטלקי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון רזהבשר טחון רזה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2largesבצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ