קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות33
מגזין

הודו צלוי עם חמאת שאלוט ורוטב טימין

הודו צלוי עם חמאת שאלוט ורוטב טימין
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל הודו צלוי עם חמאת שאלוט ורוטב טימין. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . מנה אחת מכילה עד 107 גר' של חלבון, 40 גרם של שומן, וסך הכל 834 קלוריות. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -30 דקות. אם יש לכם עוף, קורנפלור, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. נסו חזה הודו צלוי עם פסטו הדרים ורוטב שאלוט, הודו צלוי מלוח עם עשבי תיבול ורוטב שאלו-דיז'ון, ו חמאת לימון ותימין-עוף צלוי ברוטב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
בקערה קטנה, למזג את החמאה עם רוטב סויה, 1/4 כוס של שאלוט טחון, 2 כפות של טימין קצוץ,1/2 מלח כפית ו 1/4 פלפל כפית. להפריד את העור מן השד טורקיה ולשפשף 2/3 של חמאת שאלוט על הבשר, ולאחר מכן להחליק את העור השד. לשפשף את החלק החיצוני של טורקיה עם שאר שאלוט חמאה ועונה בנדיבות מבפנים ומבחוץ עם מלח ופלפל. הכנס 5 של ענפי הקורנית לתוך החלל.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים את היין וכוס 1/2 של ציר העוף למחבת צלייה המצוידת במתלה בצורת V. שים את ההודו על המתלה וצלה במשך 30 דקות. תרטיב עם מיצי הפאן. צולים את ההודו במשך כשעה ו -45 דקות יותר, צולים כל 30 דקות ומוסיפים ציר עוף למחבת לפי הצורך; שומרים את המחבת לחה לאורך צלייה כך שהטפטוף לא נשרף. אם ההודו מתחיל להחשיך, תהדק אותו ברפיון בנייר כסף. ההודו נעשה כאשר מדחום שנקרא מיידית מוכנס פנימה רושם הירך הפנימי 16
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר את טורקיה ללוח גילוף ולתת לנוח במשך 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בינתיים, בסיר בינוני, לכסות את צוואר טורקיה, לב ו gizzard עם 3 כוסות מים.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את 3 ענפי הקורנית הנותרים, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים 20 דקות. מסננים את מרק טורקיה ולהפחית אותו 2 1/4 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים את שאריות המחבת לתוך מפריד שומן; שומרים 2 כפות של השומן וכל טפטוף.
8
להוסיף 1 1/4 כוסות של מרק טורקיה ואת מדיירה למחבת הקלייה; מבשלים, ערבוב לפזר את חתיכות השחמה; אתה צריך 1/4 כוסות של jus.
מרכיבים שתצטרך
9
בסיר בינוני, לחמם את שומן טורקיה שמורות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את 1/4 כוס שאלוט הנותרים ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב, עד מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את כף 1 הנותרים של טימין קצוץ ומבשלים 1 דקה יותר. מערבבים את jus, טפטוף פאן ואת 1 כוס הנותרים של מרק טורקיה ולהביא לרתיחה. מערבבים את תרחיף קורנפלור ומביאים לרתיחה להתעבות קלות מאוד, ואז מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
12
העברה לסירת רוטב. תחרוט את ההודו ותגיש עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך