קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הוואי מטוגן טון וון

הוואי מטוגן טון וון
הוואית מטוגנת טון וון הוא מתכון סיני המגיש 10. מנה אחת מכילה 341 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב צדפות, פטרוזיליה, ביצים מבושלות קשות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו מתאבן. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. . עם כפית ציון של 36% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. מתכונים דומים: אורז מטוגן בסגנון הוואי, חזיר מטוגן בסגנון הוואי עם כרוב מוקפץ, ו זכה בטונות.

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יחד את ארוחת הצהריים, ערמוני מים, בצל ירוק, פטרוזיליה, ביצים מבושלות, פלפל ורוטב צדפות. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
על משטח שטוח נקי, כגון קרש חיתוך, להוציא 4 עד 6 עורות wonton בכל פעם.
3
מניחים כף של תערובת הבשר למרכז של כל אחד. שמור קערה קטנה של מים ליד אזור העבודה לטבול אצבעות. השתמש באצבעות רטובות כדי להרטיב את הפינות של כל עטיפה. במהירות לצבוט את כל 4 פינות יחד כדי לאטום את המילוי. אם זה לא יחזיק, להשתמש יותר מים. שמור wontons מלא מכוסה בניילון נצמד כדי למנוע ייבוש בעוד האחרים עשויים.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים אינץ ' אחד של שמן במחבת כבדה עמוקה על חום בינוני גבוה, או חום מומלץ כמות השמן בטיגון עמוק ל 365 מעלות F (185 מעלות C). פריי וונטון לכמה דקות בכל צד, או עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר למגבות נייר כדי לספוג שומן עודף. תיהנו מהטחינות!

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.