קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

הטיפול המשפחתי של סאני חמוציות רוזמרין עיכול

הטיפול המשפחתי של סאני חמוציות רוזמרין עיכול
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפה מתכונים לרפרטואר שלך, הטיפול המשפחתי של סאני עיכול רוזמרין חמוציות עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 166 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם מקל קינמון, גרידת לימון, קרח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 7%. מתכונים דומים: סטייק בגריל רוזמרין מעושן של סאני, עוף רוזמרין וטימין קלוי של סאני, גזר ותפוחי אדמה, ו שיבולת שועל חמוציות שטופת שמש.

הוראות

1
מוסיפים לסיר בינוני את המים, החמוציות, הסוכר, מקל הקינמון, הרוזמרין, המלח וגרידת הלימון. מביאים לרתיחה על אש בינונית. מנמיכים את האש ומבשלים עד להפחתת נפח מעט ומסמיכים לסירופ.
מרכיבים שתצטרך
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
צווארי עוףצווארי עוף
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש ומסננים דרך מסננת רשת דקה לקערה. מחק את המוצקים. מקררים עד להתקררות, כ-30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
שים חופן קרח בשייקר משקאות יחד עם 1 1/2 אונקיות וויסקי ו -1 כף מסירופ החמוציות. מנערים בעדינות כמה פעמים ומסננים לכוס. חזור על שאר המשקאות והגיש.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
וויסקי.וויסקי.
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. בודגאס נברן דאמה קאווה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דאמה קאווה
בודגאס נברן דאמה קאווה
אחת מכמה קאוות וינטג ' בלבד תוצרת ספרד. דאמה הוא בעל גוף מלא אך בהיר ופריך. אחוזת נאבר סיידן מייצרת קאוות איכותיות מאז 1901. כל הקאוות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דאמה מותססת בבקבוק (א-לה-מ ' שמפנויז) ומתיישנת בשריה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דאמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניק לגוף ולנפח היין, ופרלדה, המקנה אופי מבריק ומבריק החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.