קושימומחה
מוכן ב54 דק.
מנות4
ציון בריאות97
מגזין

הליבוט וסיופינו עם סן פרנסיסקו שאורדו

הליבוט וסיופינו עם סן פרנסיסקו שאורדו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל הליבוט ו Cioppino עם סן פרנסיסקו Sourdough. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 209 גרם חלבון 83 גרם של שומן, וסך הכל 2049 קלוריות. גשו לסופר וקנו מלח כשר ופלפל, לימון, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 54 דקות. נסו San Francisco Cioppino, San Francisco Cioppino, ו סקיני סן פרנסיסקו CIOPPINO (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים, שום, חמאה, פטרוזיליה, מלח ופלפל בקערה ומערבבים לשלב. למרוח את החלק הפנימי של הפרוסות עם חמאת שום טוסט כל כיכר בתנור במשך 10 דקות עד פריך וריחני. שמור נשאר מעל חמאת שום כדי העליון cioppino עם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
CioppinoCioppino
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
3
מניחים את צ ' וריסו במעבד מזון ותהליך עד חתיכות קטנות טחון היטב.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מחממים תנור הולנדי על חום בינוני ומוסיפים את צ ' וריסו הקרקע לבשל עד צבע טוב ושומן הוא שניתנו. בינתיים מוסיפים את השום, סלרי, בצל ועגבניות מנוקזות למעבד המזון ומעבדים עד שיש לך עקביות חלקה של חתיכות ירקות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסו טחוןצ ' וריסו טחון
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
לאחר צ ' וריסו הקרקע מבושל, יוצקים שני ספירה של שמן זית כתית נוספת ומוסיפים את מחית הירקות, טימין עלה דפנה ו לטגן במשך 5 עד 7 דקות נוספות. כאשר הנוזל מבושל קצת, אבק עם הקמח ומערבבים היטב - זה יוצר את הבסיס של רביכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
צ ' וריסו טחוןצ ' וריסו טחון
ירקירק
עלי דפנהעלי דפנה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
בסיסבסיס
6
מוסיפים את היין האדום, מיץ עגבניות שמורות, ומניות עוף. העונה קלה עם מלח ופלפל ולאחר מכן לכסות ומבשלים במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
יין אדוםיין אדום
7
לאחר 1 שעה, להפוך את החום למעלה ולהוסיף את הסרטנים וצדפות מרק ואדים עד פתוח, על 10 דקות. להפחית את החום ולהוסיף את פילה שרימפס ודגים, לערבב בעדינות כדי מעיל הכל. מבשלים בעדינות עד שרימפס ודגים מבושלים ואז לכבות את החום.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שרימפסשרימפס
מרקמרק
צדפותצדפות
8
מגישים cioppino עם טוסטים שאור העליון עם כפית של חמאת שום שמורה, כמה פטרוזיליה טרייה ולימון.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה
חמאת שוםחמאת שום
CioppinoCioppino
לימוןלימון

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות סן מרזאנו, מנוקזות, נמחצות ביד עם מיץ שמורותעגבניות סן מרזאנו, מנוקזות, נמחצות ביד עם מיץ שמורות2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו (צ' וריסו בגילאי יבש), טחון במעבד מזוןצ'וריסו (צ' וריסו בגילאי יבש), טחון במעבד מזון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2קילוגרםסרטני Dungeness טריים כל), לחתוך 6 חתיכותסרטני Dungeness טריים כל), לחתוך 6 חתיכות2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה שטוחהפטרוזיליה קצוצה שטוחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח0קבוצותחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)2ציפורןשום, טחוןשום, טחון2שיני שוםשיני שום4פילהפילה הליבוט (לקבל חתיכה אחת גדולה שלמה של הליבוט, עצמות ועור)פילה הליבוט (לקבל חתיכה אחת גדולה שלמה של הליבוט, עצמות ועור)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1לימון, לחתוך לשניים, לשרת עםלימון, לחתוך לשניים, לשרת עם16צדפות littleneck, שפשףצדפות littleneck, שפשף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף דל נתרןציר עוף דל נתרן4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1גדול20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות0קבוצותפטרוזיליה איטלקית קצוצה לקישוטפטרוזיליה איטלקית קצוצה לקישוט16largesשרימפס לא מבושל, קלופים ומפורריםשרימפס לא מבושל, קלופים ומפוררים1כיכרלחם שאור, לחתוך בפרוסות אבל עדיין מחובר בבסיסלחם שאור, לחתוך בפרוסות אבל עדיין מחובר בבסיס1מקלותחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור הליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לשגשג פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו