קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

המבורגרים של פסטו

המבורגרים של פסטו
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו המבורגרים של פסטו. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -40 גרם חלבון , 50 גרם שומן , ובסך הכל 724 קלוריות . , מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש בשר בקר טחון, פסטו, גבינת מוצרלה רזה חלקית ורצועות פלפל קלוי. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 42% . הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו המבורגרים של פסטו , המבורגרים הטובים ביותר אי פעם וההמבורגרים הטובים ביותר אי פעם .

הוראות

1
מעצבים בשר בקר לארבע קציצות בעובי 3/4 אינץ'. מתבלים במלח ופלפל. במחבת גדולה מבשלים קציצות על אש בינונית במשך 5 דקות מכל צד או עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מעל כל המבורגר פרוסת גבינה, 2 כפות פסטו ורצועות פלפל. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 2 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
3
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

המבורגר בתפריט? נסה להתאים עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון מלבק או זינפנדל מפולפל. סימי מרלו עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
סימי מרלו
סימי מרלו
המרלו 2006 שלנו הוא בצבע אדום עמוק עם קצוות נופך. ניחוחות של ציפורן חריפה וקינמון מזנקות מהכוס עם תמצית של פירות אדומים, כולל בינגצ'רי ופירות יער אדומים, משתלבים בחיך. יין זה מציע טאנינים עדינים וטעמים בשלים שופעים המודגשים על ידי תווים אחרונים של טוסט וקקאו. זה משתלב יפה עם מטבל צרפתי קלאסי, צלעות עגל או נקניקיות בגריל.