קושימומחה
מוכן ב13 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

העוף הקלוי של יאן בירנבאום בירוק קיצי עם תירס

העוף הקלוי של יאן בירנבאום בירוק קיצי עם תירס
העוף הקלוי של יאן בירנבאום בירוק עם תירס עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1823 קלוריות, 93 גרם חלבון ו 135 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בצל, שמן זית, חומץ שמפניה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 13 שעות ו-40 דקות. , שהוא מוצק. נסו ירקות ועשבי תיבול עם סלק קלוי ואגוזי לוז, תירס קלוי Tabouli ו אודה תירס הקיץ, ו ירקות עם סלט תירס קלוי ופלפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את המרינדה, לשלב את vinegars, מיץ לימון, שום, שאלוט, ו טרגון. לאט לאט לטאטא בשמן זית שומן בייקון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
טיפות בייקוןטיפות בייקון
שמן זיתשמן זית
מרינדהמרינדה
שאלותשאלות
טרגוןטרגון
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. עוף מעיל מבפנים ומבחוץ עם 1 כוס המרינדה לקרר, מכוסה, לילה. שמור את המרינדה שנותרה לויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ויניגרטויניגרט
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
3
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר את העוף מן המרינדה ולהשליך מרינדה. עוף העונה מבפנים ומבחוץ עם 1 1/2 כפות תערובת תיבול.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
5
מערבבים את מרכיבי המילוי, ודוחפים אותם לתרנגולת. מסבך את העוף וצולה במשך 40 דקות. לכבות את התנור ולאפשר לציפור להמשיך לבשל בתנור במשך כ -20 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מילוימילוי
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מתבלים את קמח האורז עם מלח, פלפל, ותערובת תיבול 1 כף. לזרוק את הצדפות בקמח ולנער את העודף.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
קמח אורזקמח אורז
צדפותצדפות
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מלחמלח
7
מחממים את השמן במחבת סאוט רדודה. חום את הצדפות בשומן, על 1 דקה בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מסננים על מגבות נייר ומיד מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
9
שים את החמאה למחבת קטנה על חום בינוני לטגן את התירס במשך כ 5 דקות. לכבות את החום ולהוסיף את פלפלים piquillo, בצל ירוק, פטרוזיליה ומרינדה שמורות כדי להפוך את הויניגרט. לטעום ולהתאים תיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל פיקילופלפל פיקילו
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
ויניגרטויניגרט
מרינדהמרינדה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
לזרוק את הירוקים עם כמה כפות של ויניגרט. למעלה הירוקים עם עוף, צדפות, ואת ויניגרט הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
עוף שלםעוף שלם
צדפותצדפות
ירוקירוק
11
לשרת וליהנות.
12
מערבבים מרכיבים לערבב תיבול. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול

מרכיבים

2בצל צהוב בינוני, קצוץחזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי2(חוֹרֶף)שומן בייקון מומסשומן בייקון מומס2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2עלי דפנה, שבורים.עלי דפנה, שבורים.20פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2(חוֹרֶף)חומץ שמפניהחומץ שמפניה2קילוגרםאפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעינים תירסגרעינים תירס2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1ראששום, מקולף ומרוסקשום, מקולף ומרוסק1שן שום, טחוןשן שום, טחון4בצל ירוק, חלק ירוק בלבד, קצוץבצל ירוק, חלק ירוק בלבד, קצוץ3(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname3(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1לימון, לחתוך לשמוניםלימון, לחתוך לשמונים2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)לתיבול בשרלתיבול בשר1צביטהאגוז מוסקט טחון טרי גדולאגוז מוסקט טחון טרי גדול4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, לחתוך לשלישיםבצל, לחתוך לשלישים2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים10(חוֹרֶף)קנולה או שמן בוטניםקנולה או שמן בוטנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז (קמח לכל מטרה ניתן להחליף)קמח אורז (קמח לכל מטרה ניתן להחליף)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל פיקילו משומר או פלפלים אדומים קלויים, חתוכים לקוביותפלפל פיקילו משומר או פלפלים אדומים קלויים, חתוכים לקוביות2sprigsצווארי עוףצווארי עוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1גדולשאלוט, טחוןשאלוט, טחון12smallsצדפות מקולפות טריותצדפות מקולפות טריות1קבוצותטרגון, עלים קצוצים דקטרגון, עלים קצוצים דק