קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות70
מגזין

הצ'ילי עטור הפרסים של דבון

הצ'ילי עטור הפרסים של דבון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל צ'ילי עטור הפרסים של דבון. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 962 קלוריות, 78 גרם חלבון ו 49 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם שמן זית, ממרח אבוקדו, חזה בקר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקפה חזק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-45 דקות. נסו צ'ילי עטור הפרסים של ג' ים, צ'ילי עטור פרסים, ו צ'ילי עטור הפרסים של ג' יימי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ללטף את קוביות חזה יבש עם מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מחממים את השמן בסיר כבד מאוד גדול ומשחימים במהירות את הבשר, בקבוצות, מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
להעביר את חזה הבקר לקערה נפרדת ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מטגנים את הבצל והשום באותו שמן על אש בינונית עד צליעה, אבל לא חום, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
6
מוסיף את אבקת צ ' ילי, פתיתי פלפל, פלפל קאיין וכמון ו לטגן במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפלפלפל
כמוןכמון
7
מוסיפים את הפלפלים הירוקים, עלה דפנה, עגבניות עם מיץ שלהם, בשר שמור, 1 כף מלח 1 כפית פלפל ולהביא לרתיחה. להפחית את החום, לכסות את הסיר עם מכסה הולם הדוק ומבשלים במשך 2 1/2 שעות, ערבוב מדי פעם. טעם ותיבול במלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
מיץמיץ
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מוסיפים את הקפה, מכסים את הסיר ומבשלים 1 יותר שעה.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
מוסיפים את שעועית ובזיליקום, וחמים דרך.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
באזיל!באזיל!
10
מעבירים את הצ 'ילי לקערה גדולה ומגישים עם שמנת חמוצה, צ' דר מגורד, עגבניות חתוכות לקוביות, צ ' יפס טורטייה וגואקמולי.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ממרח אבוקדוממרח אבוקדו
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

2(חוֹרֶף)עלי בזיליקום קצוציםעלי בזיליקום קצוצים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2קילוגרםבשר בקר, לחתוך בקוביות 1-inchבשר בקר, לחתוך בקוביות 1-inch850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתית מעולה של גויהשמן זית כתית מעולה של גויה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל קאיין, או לפי הטעםפלפל קאיין, או לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'דר מגורדצ'דר מגורד2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף6largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון2פלפלים ירוקים, זרעים וקוביותפלפלים ירוקים, זרעים וקוביות2(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואממרח אבוקדו (ראה מתכון)ממרח אבוקדו (ראה מתכון)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פלפל אדום, מרוסקיםפתיתי פלפל אדום, מרוסקים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצהשמנת חמוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה חזקקפה חזק8ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות1בצל צהוב בינוני, קצוץעגבניות, קצוץ עם הנוזל שלהםעגבניות, קצוץ עם הנוזל שלהם8ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייהצ'יפס טורטייה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ