קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות36
מגזין

חביתות קמח חומוס עם אספרגוס

חביתות קמח חומוס עם אספרגוס
חביתות קמח חומוס עם אספרגוס נטול גלוטן, וטבעוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 211 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך בזיליקום, שחיקה נדיבה של פלפל, מלח-אופציונלי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בקמח החומוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,חומוס קמח עוגיות שוקולד צ'יפס כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. מתכונים דומים: חביתות חומוס תרד, הכל על קמח חומוס, ו לחם קמח חומוס.

הוראות

1
מפזרים מלח לפי הטעם, אם אתה רוצה, ולהניח בצד. בעוד האספרגוס מתבשל, מערבבים את קמח החומוס עם כל המרכיבים היבשים (שמרים תזונתיים דרך פלפל שחור) בקערת ערבוב בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים
קמח חומוסקמח חומוס
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מוסיף את המים, עירית, ופלפל פעמון. אפשר לעמוד ולעבות בעוד אספרגוס מבשל או כ 10 דקות. בדוק את הבלילה ולהוסיף מים על ידי כף אם זה לא עקביות pourable. זה צריך להיות כמו בלילת פנקייק עבה. מחממים מחבת גדולה לא מקל או ברזל יצוק על חום גבוה. ברגע שהוא חם, להפחית את החום בינוני ויוצקים חצי הבלילה (כ 2/3 כוס) למרכז המחבת. להחליק אותו עם החלק האחורי של כף עד שזה מעגל על 6 אינץ ' בקוטר. אם אתם משתמשים בעגבניות, מפזרים חצי מהן למעלה. מכסים בחוזקה ומבשלים 4 דקות או עד העליון מתחיל להיראות כמו לחם ולא liquidy.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
אחוז שומןאחוז שומן
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים חצי מהאספרגוס לצד אחד של החביתה ומקפלים את החצי השני מעליו. מכסים ומבשלים עוד 3-4 דקות. חזור עם החומרים הנותרים עבור חביתה אחת יותר.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
4
מגישים חמים.