קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות10
ציון בריאות53
מגזין

חזה בריסקט בטעם יין עם דובדבנים טארט

חזה בריסקט בטעם יין עם דובדבנים טארט
חזה בריסקט ביין עם דובדבנים טארט עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 638 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך אניס כוכב, שאלוט, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדובדבנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Clafoutis עם דובדבנים חמוצים כקינוח. זה מושלם עבור חנוכה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון לאוהדים של אוכל יהודי. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות וזה טוב. נסו חזה בריסקט בטעם יין עם דובדבנים טארט, יין אדום-בריסקט, ו חזה בריסקט בטעם יין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350°f עם מתלה באמצע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לטאטא יחד ארוחת מצות עם 1 כף מלח כשר (2 כפיות בסדר) ו 1/2 פלפל כפית. פט בריסקט יבש לדלות בתערובת מצות, מתנער עודף.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
מצותמצות
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
הגדר מחבת צלייה על פני 2 מבערים ובו חום 3 כפות שמן על חום בינוני גבוה עד שמן מנצנץ. חזה בקר חום (צד שומן למטה הראשון אם משתמשים לחתוך הראשון) משני הצדדים, 3 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
4
העברה למגש גדול או גיליון אפייה מעוטר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
במידת הצורך, להוסיף שמן כף הנותרים, ואז להפחית את החום בינוני, לבשל שאלוט, מפנה מדי פעם, עד שהם מתחילים חום, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שמן בישולשמן בישול
6
מוסיפים שום ומבשלים, ערבוב, עד ריחני, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
7
מוסיפים יין ומרתיחים עד שהנוזל מצטמצם בחצי, ומערבבים במניות עוף, דובדבנים, סוכר, חומץ בלסמי, אניס כוכב, ו-1 כפית מלח כשר (1/2 כפית מלח משובח). להביא רתיחה ולהחזיר חזה בקר, צד שומן למעלה, פאן. מכסים את המחבת בחוזקה בנייר כסף כבד או שכבה כפולה של נייר רגיל, ומטגנים בתנור במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
ציר עוףציר עוף
מלח משובחמלח משובח
כוכב אניסכוכב אניס
דובדבניםדובדבנים
סוכרסוכר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
מחבתמחבת
8
בינתיים, גזר בלנש בסיר 3 ליטר של מים רותחים מלוחים היטב.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
מסננים ומעבירים לקערה של מי קרח כדי להפסיק לבשל.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
לנקז שוב יבש לטפוח.
11
מוסיפים גזר למחבת צלייה (לאחר הבשר מטוגן במשך 2 שעות), ואז מכסים שוב בחוזקה בנייר כסף, וממשיכים לצלות בתנור, עד הבשר הוא מזלג מכרז, 1 עד 1 1/2 שעות יותר.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
12
אם הגשה בקרוב, להעביר בשר ללוח חיתוך ולתת לו לנוח, מכוסה באופן רופף, 15 דקות, ואז לחתוך בשר על פני התבואה. לרפרף כל שומן עודף מפני השטח של רוטב, ואז להשליך אניס כוכב, ואת העונה כדי לטעום עם מלח. מחממים רוטב, ואז חוזרים בשר פרוס לרוטב לחמם לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
כוכב אניסכוכב אניס
רוטברוטב
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
13
מגישים בשר עם רוטב וגזר על מגש עמוק גדול. (אם מכינים חזה בקר מראש, ראו הערות של טבחים.)
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
רוטברוטב
בשרבשר
1
* אתה יכול בקלות להפוך את ארוחת עוגת מצוה משלך על ידי טחינה דק ארוחה מצוה רגילה במטחנת קפה/ספייס נקי, חשמלי.* חזה חזה בקר לחתוך ראשון עם צד אחד של שומן חיצוני הוא רזה יחסית, בעוד השני לחתוך הוא משובש באופן שווה יותר לאורך. בעוד שני לחתוך יש יותר עסיסי, בשר מאסטר, או עובד היטב במתכון זה.* כל כוכב אניס מורכב 8 עלי כותרת, כך שאם הכוכב אניס אתה קונה אין כוכבים שלמים, לספור את 16 עלי כותרת.* גזר בגודל רגיל ניתן להחליף עבור מגוון קטן יותר. השתמש באותו משקל הצביע, לחתוך אותם באלכסון לחתיכות בעובי 1 אינץ ' לפני blanching.* חזה בקר, כמו כל בשרים מטוגנים, משפר את הטעם אם עשה לפחות 1 יום קדימה, אם לא 3 ימים קדימה. השאר בריסקט שלם ולתת מגניב ברוטב, חשוף, לפני מצמרר, מכוסה. כאשר מוכן לשרת, להסיר בשר מן הרוטב, ולהשליך שומן מוצק מן הרוטב. חותכים בשר על פני התבואה בזמן שהוא עדיין קר( הוא יחתוך לפרוסות מסודרות יותר), ואז מחממים בעדינות ברוטב, בתנור או על התנור.
מרכיבים שתצטרך
מצותמצות
כוכב אניסכוכב אניס
גזרגזר
קפהקפה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)3קילוגרםבשר בקר קצוץ - ראשון או שניבשר בקר קצוץ - ראשון או שני10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות דובדבנים טארט יבשים1/2 כוסות דובדבנים טארט יבשים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש3largesשיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר או משובחמלח כשר או משובח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק עוף דל נתרןציר עוף או מרק עוף דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוחת עוגת מצות (ראה הערות של טבחים)ארוחת עוגת מצות (ראה הערות של טבחים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפינו נוארפינו נואר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)16 שאלוט בינוני (כ; קלופים, עוזב שורש מסתיים שלם16 שאלוט בינוני (כ; קלופים, עוזב שורש מסתיים שלם3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2אניס כוכב שלם (ראה הערות של טבחים)אניס כוכב שלם (ראה הערות של טבחים)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צעיר, גזר דק בקבוצות (לא מראש לחתוך מגוון), קלופיםצעיר, גזר דק בקבוצות (לא מראש לחתוך מגוון), קלופים