קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

חזה עוף בגריל קריבי עם סלסה אננס

חזה עוף בגריל קריבי עם סלסה אננס
. עם כפית ציון 77% המנה הזו מוצקה. נסו חזה עוף בגריל יוגורט עם רוטב פלפל אדום קלוי אננס, חזיר קריבי בגריל עם סלסה אננס, ו בשר חזיר בגריל קריבי עם סלסה אננס בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרינדה עם מים, שמן וחומץ בצלחת זכוכית או שקית פלסטיק סגירה עצמית גדולה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מרינדהתערובת מרינדה
חומץחומץ
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
הוסף עוף, פונה מעיל כל הצדדים. להשרות במקרר 30 דקות, או יותר עבור טעם נוסף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
מחממים גריל או מחבת גריל בינוני. מבשלים עוף 4-5 דקות לכל צד או עד הסוף, מתבלים עם המרינדה שנותרה באמצע הבישול, אם תרצה בכך. תשליך את שאריות המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
4
לשפשף או מברשת פרוסות בצל אדום עם שמן זית; מתבלים במלח ופלפל. גריל מעל חום בינוני 3-4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
בקערה בינונית, לשלב מרכיבי סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מגישים עוף על גבי פרוסות בצל אדום בגריל; למעלה עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
עוף שלםעוף שלם
סלסהסלסה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסק® McCormickפלפל אדום מרוסק® McCormick22 כפיות גרגירי פלפל טחונים גסכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה0(יכול להיות או להרחיק)מקורמיק ® פלפל שחור טחוןמקורמיק ® פלפל שחור טחון0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד62 כפות. אורגנו מיובשמלח כשר ופלפל שחור טחון® מקורמיקמלח כשר ופלפל שחור טחון® מקורמיק22 כפיות גרגירי פלפל טחונים גס1 תות, קלוף1 תות, קלוף22 כפיות גרגירי פלפל טחונים גס2 פלפלים (1 אדום, 1 ירוק), חתוכים לקוביות2 פלפלים (1 אדום, 1 ירוק), חתוכים לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס טרי קצוץאננס טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ2בצל אדום, לחתוך לפרוסות עבות 3/4 אינץ ' (לא להפריד לטבעות)בצל אדום, לחתוך לפרוסות עבות 3/4 אינץ ' (לא להפריד לטבעות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר907צ'דר או ג'ק צ'יז ממונטריחזה עוף ללא עצמות, ללא עורחזה עוף ללא עצמות, ללא עור1חבילהMccormick® Grill Mates® Spicy Caribbean MarinadeMccormick® Grill Mates® Spicy Caribbean Marinade596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוס מים קרים1-1/4 כוס מים קרים