קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

חזה עוף ותבשיל פטריות

חזה עוף ותבשיל פטריות
צריך ללא גלוטן ומנה צמחונית? חזה עוף ותבשיל פטריות יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 180 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה דקים, שרי שמנת, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: חזה עוף תבשיל, Vidalia / תבשיל חזה עוף בצל מתוק, ו תנור שום קלוי עצם-בעור-על חזה עוף (Aka חזה עוף מפוצל).

הוראות

1
יוצקים שווה של מתכון אחד של תמצית פטריות דרך מסננת בסדר לתוך מחבת 4-5 ליטר; להשליך את הג ' ינג ' ר. שים פטריות בתבשיל סגלגל 10 עד 11 אינץ רדוד (כ 2 1/2 qt.).
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים כל חזה עוף במחצית אופקית לשני חלקים דקים.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים עוף, 1/2 כוס בצל ירוק, צלפים, שרי, רוטב סויה, וג ' ינג ' ר לפטריות; מערבבים ומפיצים רמה. מכסים את התבשיל בחוזקה בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים עוף בתנור 375 עד שהבשר כבר לא ורוד במרכז החלק העבה ביותר( לחתוך לבדיקה), כ -15 דקות; לשמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
5
בעוד עוף אופה, להוסיף תפוחי אדמה טרגון מרק פטריות. מביאים לרתיחה על חום גבוה; כיסוי ומבשלים עד תפוחי אדמה רכים מספיק כדי מחית בקלות, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מסננים תפוחי אדמה במסננת מעל קערה.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים נוזל בחזרה למחבת ולשים תפוחי אדמה בקערה.
מרכיבים שתצטרך
8
לחשוף עוף ולנקז מיצים למחבת. מרתיחים נוזל מעל חום גבוה עד מופחת על 3/4 כוס, 4 עד 5 דקות. בקערה קטנה, תערובת קורנפלור עם 1 כף מים ומערבבים לתוך נוזל רותח; מערבבים עד רותחים שוב, ולהסיר מחום. הפעל תנור לצלות.
מרכיבים שתצטרך
9
בינתיים, עם masher תפוחי אדמה או מיקסר, מחית תפוחי אדמה עד חלקה, הוספת מספיק חלב עבור מרקם הרצוי. לדחוף עוף ופטריות לכיוון מרכז התבשיל להשאיר שטח 1 אינץ ' מעבר לקצה. תפוחי אדמה כפית (או צינור דרך שקית מאפה עם מישור גדול או קצה כוכב)לחלל.
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים רוטב על תערובת עוף.
מרכיבים שתצטרך
11
מפזרים תפוחי אדמה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
12
לטגן על 4 סנטימטרים מחום עד גבינה הוא השחמה קלה מאוד, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
מפזרים עם הנותרים 1/4 כוס בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
14
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך