קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

חזיר צלוי עם מולסה הדרים Au Jus

חזיר צלוי עם מולסה הדרים Au Jus
חזיר צלוי עם מולסה הדרים Au Jus נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 794 קלוריות, 102 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. לך לחנות ותביא פילה חזיר, מיץ תפוזים, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 85%. נסו צלי חזיר הדרים, צלי חזיר עם פירות הדר, ו בשר חזיר צלוי ברוטב הדר חמוץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מברשת חזיר עם 1 כפית שמן.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
3
מפזרים רוזמרין ופלפל שחור, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
רוזמריןרוזמרין
4
מקום במחבת צלייה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
5
צולים במשך 20 דקות או עד שהטמפרטורה קוראת 145 מעלות F( 63 מעלות C), על מדחום בשר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
6
הסר חזיר מחבת ולתת לעמוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מערבבים קורנפלור, מרק, מיץ תפוזים, מולסה וסוכר חום עד חלקה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סוכר חוםסוכר חום
עמילן תירסעמילן תירס
מולסהמולסה
מרקמרק
8
חום שנותר שמן בסיר בינוני על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים שאלוט ומבשלים עד למכרז. מערבבים תערובת קורנפלור ולהוסיף. מבשלים עד תערובת רותחים מתעבה, ערבוב כל הזמן. מערבבים תפוזים וחום דרך.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
שאלותשאלות
כתוםכתום
10
מגישים עם חזיר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

מרכיבים

1קילוגרםבשר חזיר ללא עצמות צלויבשר חזיר ללא עצמות צלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף סוונסון® (רגיל, טבעי או אורגני מוסמך)מרק עוף סוונסון® (רגיל, טבעי או אורגני מוסמך)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס3(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה2(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוזים, קלופים וחתוכים לקטעיםתפוזים, קלופים וחתוכים לקטעים0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טנדרלוין חזיר שלםטנדרלוין חזיר שלם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט קצוץ או בצלשאלוט קצוץ או בצל2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)עלי רוזמרין יבשים, עלי טימין כתושים או יבשיםעלי רוזמרין יבשים, עלי טימין כתושים או יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות