קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות9
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

חמאת בוטנים-גלידת שוקולד

חמאת בוטנים-גלידת שוקולד
חמאת בוטנים-גלידת שוקולד דורשת בערך 22 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל של 266 קלוריות. מתכון ללא גלוטן וצמחוני זה מגיש 9 . 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. קיץ יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם קקאו, חמאת בוטנים שמנת, חלמונים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. עם כפית ציון 25%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: פאי גלידת חמאת בוטנים ללא חלב עם קרום עוגיות שוקולד, גלידת חמאת בוטנים כפולה, ו מוות על ידי גלידת שוקולד.

הוראות

1
שלב סוכר וקקאו בסיר בינוני; מוסיפים 1 כוס חלב תוך ערבוב בקצף. מבשלים על אש בינונית 4 דקות או עד חם. מוסיפים בהדרגה כרבע תערובת חלב חם לביצים, תוך ערבוב מתמיד עם הקצף.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
מוסיפים לתערובת החלב החמה שנותרה תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
3
מוסיפים את יתרת 1 1/2 כוסות חלב, חצי וחצי וחמאת בוטנים, תוך ערבוב בקצף עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים 12 דקות על אש בינונית או עד שהתערובת מגיעה ל -160, תוך ערבוב מתמיד עם הקצף.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מעבירים תערובת לקערה. מכסים ומצננים לפחות 1 שעה, תוך ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים תערובת לתוך המקפיא יכול של מקפיא גלידה 4 ליטר, להקפיא על פי הוראות היצרן. כף גלידה למיכל בטוח למקפיא. לכסות ולהקפיא 2 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
קרםקרם
קרחקרח