קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות3
ציון בריאות13
מגזין

חמאת טונה וצלפים

חמאת טונה וצלפים
טונה וחמאת צלפים עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 730 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 66 גרם שומן. אם יש לך טונאן בשמן זית שמקורו בר קיימא תפס, חמאה, צלפים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן נסו סטייק טונה צרוב בחמאת צלפים, טונה צרובה עם זרעי שומר וחמאה חומה צרובה, ו מטבל טונה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו באחוזת גריץ ' הילס עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.