קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

חמאת עשבים טריים

חמאת עשבים טריים
חמאת עשב טרי דורש סביב 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 24 מנות עם 69 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד. אם יש לכם מיץ לימון, עירית, פטרוזיליה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, ראשוני וידידותי לפודמפה דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני בלתי ניתן לשיפור של 7%. מתכונים דומים: חמאת עשבים טריים, חמאת עשבים טריים, ו כרובית וברוקולי עם חמאת עשבים טרייה.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את כל החומרים עד לקבלת תערובת אחידה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים על תבנית עם נייר אפייה ל-1/2 אינץ'. עובי. להקפיא, מכוסה, עד יציב.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
חותכים חמאה עם 1 אינץ'. חותך עוגיות. יש לאחסן, בשכבות בין נייר שעווה, בכלי אטום במקרר או במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטור רוסו ספומנטה אדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטורה רוסו ספומנטה אדומה
בלטורה רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של בלטורה רוסו אדום ספומנטה הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. יין מבעבע זה, מאוזן ועשיר באופי זני, מתרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המעניקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטים נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%