קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

חמניות זרק סלט

חמניות זרק סלט
סלט השליך חמניות עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד ' אובר שלך. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 221 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לכו לחנות ואספו חומץ בלסמי, גרעיני חמניות, טימין ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 50%, וזה טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סלט מושלך, איטלקי זרק סלט, ו מנדרינה זרק סלט.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה שלבו את הירוקים, המלפפון וגרעיני החמניות. בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את מרכיבי הוויניגרט; לנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני חמניותגרעיני חמניות
ויניגרטויניגרט
מלפפוןמלפפון
ירוקירוק
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מזלפים מעל סלט וזורקים לציפוי.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. שרדונה רחבה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ברודסייד שרדונה
ברודסייד שרדונה
זהב בהיר בהיר. ניחוחות אגסים בשלים ונקטרינה מראים בהירות טובה ומרימים ליס מעושן וניואנסים של דגנים קלויים עם אוורור. משיי ופתוח לסרוג, מציע מרוכז מטע ובור פירות טעמים כהשלמה הצעות של שומר ודבש. האיכות המעושנת חוזרת בגימור ארוך וחלק שמשאיר אחריו תו עור אגס מריר מרענן.