קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות11
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חסה קלועה ואפונה

חסה קלועה ואפונה
ניתן להכין את המתכון של חסה ואפונה קלות תוך כ-20 דקות . חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 9 גרם חלבון , 5 גרם שומן , ובסך הכל 167 קלוריות . מתאים ל-3 מנות. תמורת 89 סנט למנה , מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך אפונת בייבי, שמן צמחי, שאלוט ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את התוספת הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . עם ציון של 71% , המנה הזו טובה. מתכונים דומים: כרישה קלועה, אפונה וחסה , אפונה קלועה עם חסה ובצל , ואפונה קלועה עם בצל אביב וחסה .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מחממים שמן במחבת בינונית על אש בינונית-גבוהה. כשהוא מנצנץ, מוסיפים שאלוט, מתבלים במלח ופלפל שחור גרוס טרי ומבשלים עד להזהבה, כ-2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
(להשאיר אם קטן)(להשאיר אם קטן)
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
חוליות נקניקיות איטלקיות קלות של Johnsonville®, חתוכות לפרוסות בגודל 1 אינץ'חוליות נקניקיות איטלקיות קלות של Johnsonville®, חתוכות לפרוסות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')
3
מפזרים קמח מלמעלה ומבשלים עד שהטעם הגולמי נעלם, כ-30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
1-1/4 כוס חצי וחצי1-1/4 כוס חצי וחצי
4
מוסיפים ציר ומביאים לרתיחה. מערבבים פנימה חסה ואפונה, מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהחסה והאפונה רכים, כ-5 דקות. מערבבים יוגורט או שמנת חמוצה, אם משתמשים. טועמים, מתקנים תיבול לפי הרצון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
לחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובהלחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובה
סלט גויה ותיבול ירקותסלט גויה ותיבול ירקות
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
5 תותים גדולים, חצויים לאורכם5 תותים גדולים, חצויים לאורכם
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים