קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות15
ציון בריאות28
מגזין

חסילונים וסרטנים.

חסילונים וסרטנים.
חסילונים וסרטנים זה מרק גמביה. חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 31 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 493 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, שרימפס, סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. נסו מרק סרטנים וחסילונים, מרק סרטנים וחסילונים, ו חסילונים ומרק סרטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר, מחממים את השמן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את קליפות השרימפס ומבשלים על אש גבוהה, עד שמתחילים להשחים, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את רסק העגבניות ומבשלים עד שהוא מתחיל להיצמד לסיר, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את מיץ הצדפות, בצל, סלרי, גזר ועלי דפנה ומביאים לרתיחה. מבשלים מעל חום נמוך בינוני במשך 25 דקות. מסננים את המניה לקערה חסינת חום.
מרכיבים שתצטרך
5
בסיר, לטאטא את הקמח עם השמן כדי להפוך את הדבק. מבשלים מעל חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, עד roux הופך חום זהוב, 30 דקות. להגדיל את החום בינוני גבוה לבשל, ערבוב, עד roux הוא חום כהה, 10 דקות יותר. לגרד את הנביכה לקערה ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
6
בסיר, חום 2 כפות של השמן.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את השום, הבצל והסלרי; מבשלים מעל חום מתון, ערבוב, עד מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את רביכה ומבשלים עד מבעבע. מערבבים את המניה והעגבניות ומביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך למדי. מבשלים במשך 1 1/2 שעות, עד שלא נשאר טעם floury; לרפרף את השומן.
מרכיבים שתצטרך
9
במחבת, לחמם את 2 כפות הנותרים של שמן.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את הפלפל הירוק, במיה, אבקת צ ' ילה, פפריקה, fil, אורגנו, טימין, קאיין ופלפל לבן. מתבלים במלח ומבשלים על חום נמוך בינוני, ערבוב, עד ריחני, 5 דקות. מערבבים למלא את הנוזל בסיר, לגרד את חתיכות השחמה ולהעביר את הבמיה בסיר. מבשלים, ערבוב, במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את השרימפס לסיר ומבשלים, עד שרק לבן לאורך, 2 דקות. מערבבים את הסרטן; מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

83 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מרוסקות משומרעגבניות מרוסקות משומר1גדולגזר, קצוץגזר, קצוץ11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוצות דקצלעות סלרי, קצוצות דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת צ'ילהאבקת צ'ילה1גלוןבתוספת 2 כוסות מיץ צדפותבתוספת 2 כוסות מיץ צדפות15ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מאודה, בצל ירוק פרוס וטבסקו, להגשהאורז מאודה, בצל ירוק פרוס וטבסקו, להגשה11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש2(חוֹרֶף)אבקת filé (ראה הערה)אבקת filé (ראה הערה)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון1גדולפלפל ירוק, קצוץ דקפלפל ירוק, קצוץ דק11 קילו קישואים,פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן גוש, הרים מעלבשר סרטן גוש, הרים מעל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה, פרוס לתוך 1/2 אינץ סיבוביםבמיה, פרוס לתוך 1/2 אינץ סיבובים1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי15ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1קילוגרםשרימפס, פגז ו deveined, פגזים שמורותשרימפס, פגז ו deveined, פגזים שמורות15ריבס, קצוץ טרי או קפואShelled ושרימפס deveined (מן המניה)Shelled ושרימפס deveined (מן המניה)2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו