קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

חפרפרת שקדי הודו מעושנת

חפרפרת שקדי הודו מעושנת
סמוקי טורקיה שקדים השומה היא ללא גלוטן וללא חלב ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 44% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 805 קלוריות, 132 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד טוב כמנה עיקרית. אם יש לכם חזה הודו, טורטיות תירס, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 73%. מתכונים דומים: מטבל שקדים-תרד מעושן, גלישת הודו מעושנת, ו נקי לאכול המבורגר הודו מתוק ומעושן.

הוראות

1
מניחים שקדים במעבד מזון; מעבדים עד לקבלת תערובת חלקה (בערך 2 1/2 דקות), מגרדים דפנות קערה פעם אחת. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף צ ' ילי אנהיים; לטגן 1 דקה או עד להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אנהייםפלפל אנהיים
4
מוסיפים בצל ושום; מטגנים 4 דקות או עד שהבצל משחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
5
להסיר 1 צ 'יפוטלה צ' ילה מפחית; לחתוך צ 'יפוטלה צ' ילה במחצית.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
6
מוסיפים 1 חצי צ ' ילה לתערובת הבצל. שמרו את הצ ' ילי שנותר ורוטב אדובו לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב Adoboרוטב Adobo
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
7
מוסיפים את העגבניות ואת 6 המרכיבים הבאים (עגבניות דרך מרק); מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
8
כפית תערובת לתוך מעבד מזון; תהליך עד חלקה. חזור תערובת למחבת; מערבבים חמאת שקדים וחומץ; לבשל 1 דקה. מערבבים בטורקיה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת שקדיםחמאת שקדים
חומץחומץ
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבתמחבת
9
מקשטים בכוסברה, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים קלוייםשקדים קלויים2צ'ילי אנהיים מיובש, נבע, זרע, וקצוץצ'ילי אנהיים מיובש, נבע, זרע, וקצוץ198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפוטלה ברוטב אדובוצ'יפוטלה ברוטב אדובו26-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס, נקרע לחתיכות קטנות(6 אינץ') טורטיות תירס, נקרע לחתיכות קטנות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מרוסקות צלויות באש (כגון מיור גלן)עגבניות מרוסקות צלויות באש (כגון מיור גלן)1שן שום, כתוששן שום, כתוש0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה הודו מבושל קצוץחזה הודו מבושל קצוץ411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן