קושימומחה
מוכן ב7 שעות
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

חצי פרלין שקדים עם גראפה-משמשים שלוקים

חצי פרלין שקדים עם גראפה-משמשים שלוקים
מנה אחת מכילה 710 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 42 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 7 שעות אם יש לכם שמנת כבדה, מיץ לימון, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 34% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו Cantaloupe גראפה Semifreddo, גראפה סמיפרדו עם רוטב אספרסו, ו אלמונד נוגט חצי פרדו עם רוטב שוקולד מריר (חצי פרדו אל טורונה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
קו משומן קל 8 1/2 - על ידי 4 1/2 אינץ מחבת כיכר עם לעטוף פלסטיק, עוזב 2 אינץ ' מעלייה על כל הצדדים. שמן קלות תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
2
מבשלים 1/3 כוס סוכר במחבת יבשה קטנה וכבדה מעל חום בינוני, ללא הפרעה, עד שהוא מתחיל להמיס. המשך לבשל, ערבוב מדי פעם עם מזלג, עד קרמל זהוב עמוק.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים שקדים כדי מעיל לגרד על תבנית אפייה. מגניב, ואז לשבור לחתיכות. דופק במעבד מזון עד פרלין הוא הקרקע דק (לא לטחון כדי להדביק).
מרכיבים שתצטרך
4
מקציפים ביצים ונשארו 1/4 כוס סוכר עם קמצוץ של מלח בקערת מתכת 2 ליטר להגדיר מעל סיר של מים רותחים באמצעות מערבל חשמלי כף יד במהירות גבוהה עד שולש נפח ועבה מאוד, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר קערה מחום ולהמשיך להכות עד התערובת מקורר לטמפרטורת החדר, על 5 דקות. מערבבים לחלץ.
מרכיבים שתצטרך
6
עם מקצף ניקה, לנצח קרם עד שהוא פשוט מחזיק פסגות נוקשות. מקפלים כשליש של קצפת לתערובת ביצים כדי להבהיר, ואז לקפל בשמנת הנותרים וכל אבל 1 כף פרלין בעדינות אבל ביסודיות (מילואים 1 כף פרלין לקישוט). כף לתוך מחבת כיכר להקפיא, מכוסה, עד המשרד, לפחות 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1
להביא מים, סוכר, גרידה לרתיחה במחבת כבדה 12 אינץ', ערבוב עד הסוכר מומס. מבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף גראפה ולחזור לרתיחה. לזרוק משמשים עם מיץ לימון, ואז לשים, לחתוך צדדים למטה, סירופ גראפה ומבשלים 5 דקות. הפעל משמשים מעל ומבשלים עד רק מכרז, 1 עד 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים משמשים עם כפית מחוררת לצלחת 13 על ידי 9 אינץ', מסדרים אותם בשכבה 1. מרתיחים סירופ במחבת עד מופחת כ 1/2 כוס, כ 3 דקות, ויוצקים מעל משמשים. מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
4
Uncover semifreddo and invert on a chilled platter, using plastic wrap to help pull it from mold.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים עלי פרלין שמור. חתוך חצי-פרדה עם חצייה ומגישים עם משמשים וסירופ.
מרכיבים שתצטרך
1
* Semifreddo יכול להתבצע 3 ימים קדימה ונשמר קפוא, עטוף היטב.* משמשים עם סירופ יכול להתבצע 2 ימים קדימה ומקורר.* הביצים במתכון זה אינן מבושלות במלואן.
מרכיבים שתצטרך