קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חציל-אטריות מוקרמים

חציל-אטריות מוקרמים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל חצילים אטריות גראטן. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 219 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עגבנייה, פלפל, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: חציל מוקרם, חציל מוקרם, ו חציל מוקרם.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חצילים, בצל ופלפל פעמון; מטגנים 5 דקות או עד חציל רך.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עגבניות ושום; לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מן החום; מערבבים אטריות הבא 5 מרכיבים (באמצעות פלפל שחור). כפית לתוך צלחת אפייה 11 x 7 אינץ ' מצופה ספריי בישול; מפזרים באופן שווה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 350 במשך 25 דקות או עד מחומם ביסודיות גבינה נמס.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאטריות ביצה בינוניות מבושלות חם (על 2 2/3 כוסות פסטה לא מבושלת)אטריות ביצה בינוניות מבושלות חם (על 2 2/3 כוסות פסטה לא מבושלת)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצילים קלופים קצוצים בצפיפותחצילים קלופים קצוצים בצפיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ71אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2/3 כוס (על גבינת פרובולון גרוסה2/3 כוס (על גבינת פרובולון גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ