קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

חציל אסיאתי בגריל ברוטב ג'ינג'ר

חציל אסיאתי בגריל ברוטב ג'ינג'ר
יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך שמן שומשום אסייתי, שמן צמחי, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: חציל סיני בגריל ברוטב שום וג'ינג'ר, צלעות חזיר אסיאתיות (רוטב סויה ג'ינג'ר), ו חציל קלוי ברוטב ג'ינג'ר שום.

הוראות

1
בקערת זכוכית חסינת חום, לשלב את המים וסוכר ומיקרוגל בעוצמה גבוהה במשך 10 שניות, עד הסוכר הוא מומס.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הג ' ינג ' ר המגורד, חומץ, שמן שומשום וכוס 1/2 של שמן צמחי ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
3
הגדר סל ספינת קיטור גדול בסיר גדול, להוסיף 1/2 אינץ ' של מים ולהביא לרתיחה מעל חום גבוה בינוני. קיטור החצילים בקבוצות, בצד לחתוך למטה, עד רק במכרז, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים מחבת גריל. מברשת קלה את החצילים בכל רחבי עם שמן צמחי. גריל מעל חום גבוה עד סימני גריל מופיעים, כ -30 שניות לכל צד, ולאחר מכן להעביר מגש הגשה. כפית את רוטב הג ' ינג ' ר על החצילים.
מרכיבים שתצטרך
5
מקשטים עם בזיליקום סגול (אם משתמשים) ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.