קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

טאצ'דאון צ' ילי

טאצ'דאון צ' ילי
מתכון צ'ילי טאצ' דאון יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 20 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 951 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 61 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם צ'ילי אנצ' ו, צ'אק בשר טחון, בירה לאגר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו טאצ'דאון צ' ילי, צ'ילי טאצ' דאון חריף, ו חמישה טאצ'דאון של קורט צ' ילי קון קרנה עם שעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את אנצ ' ו ו guajillo chiles בסיר קטן לכסות עם המניה. מביאים לרתיחה נמוכה, להפחית את החום נמוך ומבשלים בעדינות 10 עד 15 דקות. פירה ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל גואחילופלפל גואחילו
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
בינתיים, לחמם את השמן בתנור הולנדי על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
הוסף את צ ' וריסו ולהתחיל לעבד את השומן. לטף את הבשר יבש עם מגבת נייר ומפזרים מלח ופלפל שחור לפני הוספת לתנור ההולנדי עם ווסטרשייר. מבשלים עד חום פריך נחמד מתפתח על הבשר (המלח עוזר לעשות קרום נחמד על בשר).
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
4
מוסיפים את כוסברה, כמון, אורגנו, ציפורן, קינמון, שום, צ ' ילה ובצל ומבשלים עד הבצלים רכים.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
5
יוצקים את הבירה כדי deglaze המחבת, גירוד כל חתיכות חומות שהצטברו על החלק התחתון של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
6
מוסיף את מחית צ ' ילי מיובש, מאסה הרינה ודבש. להפחית את החום נמוך ומבשלים לעבות ולפתח טעם, 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי מיובשפלפל צ ' ילי מיובש
(תערובת תירס מסה)(תערובת תירס מסה)
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
7
מגישים עם תוספות על פי בחירתך.

מרכיבים

3צ'ילי אנצ' ו מיובש, נבט וזרעצ'ילי אנצ' ו מיובש, נבט וזרע7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה שחורה, כמו נגרה מודלובירה שחורה, כמו נגרה מודלו2guajillo מיובש או pasilla chiles, נבעו וזרעוguajillo מיובש או pasilla chiles, נבעו וזרעו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו מקסיקני טרי, תרמילים הוסרו או 1/3 קצ'וריסו מקסיקני טרי, תרמילים הוסרו או 1/3 ק" ג מרכז בייקון לחתוך, קצוץ דק1השארכוסברהכוסברה1צביטהקמצוץ קינמוןקמצוץ קינמון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור גסמלח כשר ופלפל שחור גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה (על כף יד)כוסברה (על כף יד)3(חוֹרֶף)מאסה קרינה או ארוחת תירסמאסה קרינה או ארוחת תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון (על כף יד)כמון (על כף יד)4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון צ'אק (לבקש הקצב לטחון גס)בשר בקר טחון צ'אק (לבקש הקצב לטחון גס)0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לייםפלחי ליים6ריבס, קצוץ טרי או קפואManchego או גבינת מונטריי ג'ק, מגוררManchego או גבינת מונטריי ג'ק, מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי או זיתשמן צמחי או זית1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל מבושל טחוןבצל מבושל טחון2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מקסיקני (על 1/2 כף)אורגנו מקסיקני (על 1/2 כף)6ריבס, קצוץ טרי או קפואPepitasPepitas1פרזנו אדום טרי או jalapeno צ'ילה, זרע קצוץ, או פרוס עם זרעים לחום נוסףפרזנו אדום טרי או jalapeno צ'ילה, זרע קצוץ, או פרוס עם זרעים לחום נוסף6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצהשמנת חמוצה6ריבס, קצוץ טרי או קפואטורטיה כתושה או צ'יפס אחר, כגון פריטוסטורטיה כתושה או צ'יפס אחר, כגון פריטוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר6ריבס, קצוץ טרי או קפואJalapenos פרוס כבוש או תערובת giardiniera קצוצהJalapenos פרוס כבוש או תערובת giardiniera קצוצה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Juve Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.