קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות78
מגזין

טאקו דגים

טאקו דגים
טאקו דגים יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 1136 קלוריות, 108 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עצמות פילה tilapia עור, פלחי ליים, טורטיות תירס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו ג'ק Crevalle (או דגים אחרים) טאקו דגים, טאקו דגים, ו טאקו דגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
יש לשטוף דגים ולייבש. לקלף בצל לחתוך לאורכו לרבעים, שמירה על שורש מסתיים שלם.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
דגיםדגים
2
צחצח את שני צידי פילה הדגים ואת מגורי הבצל בשמן.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
3
מפזרים באופן שווה עם מלח ופלפל. עטיפת ערימת טורטיות בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
הגדר טורטיות ובצל על גריל ברביקיו משומן על גחלים בינוניים חמים או חום בינוני גבוה על גריל גז (אתה יכול להחזיק את היד שלך ברמה גריל רק 3 עד 4 שניות); סגור מכסה על גריל גז. קוק טורטיות עד חם, פונה 2 או 3 פעמים, 10 עד 15 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים טורטיות חמות בסל מצופה מפית. מבשלים בצל, מפנה פעם אחת, עד מבושל דרך חרוך קל, 10 עד 15 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
בצלבצל
6
גריל הדג, מפנה פעם אחת, עד בקושי אטום במרכז החלק העבה ביותר( לחתוך לבדוק), 6 עד 8 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.