קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

טאקו עוף עם סלסה מנגו-אבוקדו

טאקו עוף עם סלסה מנגו-אבוקדו
טאקו עוף עם סלסת מנגו-אבוקדו עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 270 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו פלפל חלפיניו, מיץ לימון, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 61%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: טאקו עוף עם סלסה מנגו-אבוקדו, טאקו עוף עם סלסה מנגו-אבוקדו, ו טאקו דגים עם סלסת אבוקדו מנגו.

הוראות

1
מחממים מחבת טפלון על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
שלב 4 מרכיבים ראשונים; מערבבים פנימה 1/2 כפית מלח. לשפשף מעל עוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
להוסיף שמן למחבת; מערבולת כדי מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים עוף; מבשלים 4 דקות מכל צד או עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
5
מוציאים עוף מהתבנית; תן לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
חותכים לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
7
בזמן שהעוף מתבשל, שלבו מנגו ו -6 המרכיבים הבאים; מערבבים פנימה 1/4 כפית מלח שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מנגומנגו
מלחמלח
8
טורטיות חמות; למעלה באופן שווה עם עוף וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
סלסהסלסה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג, ורוזני נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הנהר הרוסי ווינדראסר פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
וינדראסר נהר רוסי פינו נואר
וינדראסר נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של סאספרס, מוקה וליקריץ שחור מדגימים את האישיות הייחודית והנועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים מובחנים של פירות ברמבלי, אלון מתוק ופלפל לבן מובילים ליין רחב ומאוזן עם חומציות ידידותית למזון. הימים החמים והשמשיים של נהר הרוסי והלילות הערפילים הקרירים הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל נהדרים מבלי להיות מוגזמים או לאבד את החומציות הטבעית שלהם. הניחוחות והטעמים העמוקים והכהים הקלאסיים שהנהר הרוסי ידוע בזכות הברק ביין זה.