קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

טאקו עוף פיאסטה עם סלט מנגו וג'יקמה

טאקו עוף פיאסטה עם סלט מנגו וג'יקמה
טאקו עוף פיאסטה עם מנגו וסלט ג'יקמה נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה עיקרית זו כוללת 333 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו מראש פלפל, מיץ ליים, מנגו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מתכונים דומים: טאקו עוף פיאסטה עם סלט מנגו וג'יקמה, טאקו עוף פיאסטה עם סלט מנגו וג'יקמה, ו טאקו קרניטאס חזיר בר עם ג'יקמה-סלסת מנגו.

הוראות

1
להכנת סלט, שלבו 8 מרכיבים ראשונים.
2
להכנת טאקו מחממים 2 כפיות שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מפזרים עוף באופן שווה עם אבקת צ 'ילי, כמון ופלפל צ' יפוטלה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
עוף שלםעוף שלם
כמוןכמון
4
מוסיפים תערובת עוף למחבת; מטגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוציאים מהתבנית.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מחממים הנותרים 1 כפית שמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
להוסיף פלפל ובצל 1 כוס; לבשל 3 דקות או עד פריך-מכרז. מחזירים את תערובת העוף לתבנית; מבשלים 2 דקות או עד לסיום העוף.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מפזרים 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
9
מחממים טורטיות לפי הוראות החבילה. מסדרים 2 כפות ירקות מעורבים, בערך 1/3 כוס תערובת עוף, וכ -2 כפות סלט בכל טורטיה; מקפלים.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם

ציוד

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום משובץ מראשפלפל אדום משובץ מראש1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף86-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה0(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'יפוטלה טחון צ' ילהפלפל צ'יפוטלה טחון צ' ילה1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(3 אינץ') julienne-לחתוך קלופים jicama(3 אינץ') julienne-לחתוך קלופים jicama1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו בשלים פרוסמנגו בשלים פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט ירקות מעורביםסלט ירקות מעורבים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום שנקבע מראשבצל אדום שנקבע מראש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום שנקבע מראשבצל אדום שנקבע מראש1דאש3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לרצועות דקותחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לרצועות דקות1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק