קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות4
מגזין

טאקו קוקטייל שרימפס

טאקו קוקטייל שרימפס
טאקו קוקטייל שרימפס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 261 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 1 . גשו לסופר וקנו שעועית וסלסת תירס, כוסברה, קונכיות טאקו תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: בר קוקטייל שרימפס: רוטב קוקטייל קלאסי, קרם אבוקדו, Remoulade, קוקטייל שרימפס, אננס ואבוקדו (קוקטייל De Camarones con Piña y Aguacate), ו קוקטייל שרימפס קלוי עם רוטב חריף קוקטייל Sriracha.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים שרימפס וסלסה שעועית שחורה בקערה, כיסוי, ומקררים במשך כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
באופן שווה להפיץ חסה תערובת שרימפס-סלסה בין קונכיות טאקו.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות טאקוקונכיות טאקו
חסהחסה
שרימפסשרימפס
סלסהסלסה
4
מקשטים עם כוסברה העליון עם שמנת חמוצה, אם משתמשים. עכשיו chomp!
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alois Lageder Terran Alpina פינו Grigio Vigneti delle Dolomiti. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה