קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות19
מגזין

טארט רטטוי עם ריבת עגבניות בצל מקורמל

טארט רטטוי עם ריבת עגבניות בצל מקורמל
מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.87 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 22 גרם שומן, ובסך הכל של 467 קלוריות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו פלפל אנגלי, חצילים יפניים, אורגנו, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 2 שעות ו -10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 59%. הציון הזה די טוב. נסו עגבניות ענבים, בצל מקורמל וטארט פטה, בצל מקורמל, קישואים, עגבניות וטארט פטריות, ו טארט בצל מקורמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת מטגן גבוהה עם מכסה, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את הבצלים, מתבלים במלח, מכסים ומבשלים עד שהם נבולים ורכים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מסירים את המכסה ומבשלים את הבצלים עד שהם מזהיבים ומקורמלים, תוך ערבוב לעיתים קרובות, כ -20 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מערבבים פנימה את השום ומקפיצים 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
5
מוסיפים את העגבניות ומבשלים 10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
6
מוסיפים את שאר החומרים, מביאים את התערובת לרתיחה ואז מנמיכים את האש לרתיחה. מערבבים בעקביות, מבשלים עד שהעגבניות מתפרקות והריבה הופכת סמיכה, בערך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ריבהריבה

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת עגבניות בצל מקורמלריבת עגבניות בצל מקורמל11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת צ'יפוטלהאבקת צ'יפוטלה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיזים מתפוררתגבינת עיזים מתפוררת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1חציל יפני, פרוס בעובי 1/4 אינץ ' על מנדולינהחציל יפני, פרוס בעובי 1/4 אינץ ' על מנדולינה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו טרי קצוץ, מחולקאורגנו טרי קצוץ, מחולק1גיליוןבצק עלים קפוא, מופשרבצק עלים קפוא, מופשר1ל -2 פלפלים אדומים קלויים, ז'ולייןל -2 פלפלים אדומים קלויים, ז'וליין1kgs10 עגבניות רומא, ליבה, זרעים וקצוצים גס (בערך10 עגבניות רומא, ליבה, זרעים וקצוצים גס (בערך3עגבניות רומא, פרוס 1/4 אינץ ' עבהעגבניות רומא, פרוס 1/4 אינץ ' עבה2בצל Vidalia, פרוס דקבצל Vidalia, פרוס דק1דלעת צהובה, פרוסה בעובי 1/4 אינץ ' על מנדולינהדלעת צהובה, פרוסה בעובי 1/4 אינץ ' על מנדולינה1קישואים, פרוסים בעובי 1/4 אינץ ' על מנדולינהקישואים, פרוסים בעובי 1/4 אינץ ' על מנדולינה

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורדו לבן. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעיתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלכם דורשת יין לבן, תוכלו לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות שאטו פינדפלורס סנט אמיליון בורדו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -22 דולר לבקבוק.
שאטו פינדפלורס סנט אמיליון בורדו
שאטו פינדפלורס סנט אמיליון בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כיין צעיר, צ ' טיטו פינדפלורס מאפשר לפירותיות הטרייה שלו לפרוח. הוא נשמר במרתף, הוא פותח טעם ארוך ומשיי בפה, סימן של גראנד קרוס של סן אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק