קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

טונה אפונה להתנועע

טונה אפונה להתנועע
טונה לכשכש אפונה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 346 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. 29 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, חלב שהתאדה, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב התאדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק אבוקדו כקינוח. נסו שרימפס להתנועע, לנענע אותו, רק קצת-מניית ברווז, כי הוא, ו סלט אפונה קר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד את הטונה, האפונה, החמאה, המלח והפלפל. בסיר, מערבבים יחד את הקמח ואת החלב עד חלקה. מערבבים בתערובת הטונה, ומבשלים על אש בינונית נמוכה עד מעובה, כ 45 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מעל קרקרים או טוסט לשרת.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.