קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

טונה מתובלת צרובה עם קישואים - Thon aux épices sur lit de courgettes

טונה מתובלת צרובה עם קישואים - Thon aux épices sur lit de courgettes
טונה מתובלת עם קישואים-Thon aux épices sur lit de courgettes עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 1052 קלוריות, 99 גרם חלבון ו 60 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו את הסלק שלכם, מפזרים עוד טיפות שמן זית ומגישים בלי לחכות, קחו צלחת ובאמצע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב חומץ בלסמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו צרפתית בהרף עין: טונה חרוכה מרוקאית צרובה נדירה, נטישה פזיזה: צרוב Ahi Tunan על מיטה של סרטי קישואים ופסטה מחיטה מלאה עם רוטב חריף, ו Tunan and breadcrumb fulled courgettes (מתכונים דומים).

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואמניחים את סטייק הטונה למעלה ומסיימים עם סלט סלק מגוררמניחים את סטייק הטונה למעלה ומסיימים עם סלט סלק מגורר6ריבס, קצוץ טרי או קפואקח את סטייק הטונה שלך ולחץ בעדינות על הקרקעית והפנים בזרעים המרוסקיםקח את סטייק הטונה שלך ולחץ בעדינות על הקרקעית והפנים בזרעים המרוסקים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמערבבים יחד את חומץ בלסמי עם שמן אגוזי לוזמערבבים יחד את חומץ בלסמי עם שמן אגוזי לוז6ריבס, קצוץ טרי או קפואמגררים סלק קלוף שלךמגררים סלק קלוף שלך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מוסיפים שמן זית ומניחים בצדמוסיפים שמן זית ומניחים בצד1גדולקח מחבת וחמם שמן זית כף אחתקח מחבת וחמם שמן זית כף אחת3מפזרים יותר טיפות שמן זית ומגישים בלי לחכות, עם קורטוב של מיץ לימון אם אתה רוצהמפזרים יותר טיפות שמן זית ומגישים בלי לחכות, עם קורטוב של מיץ לימון אם אתה רוצה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמוסיפים מלח ופלפלמוסיפים מלח ופלפל6ריבס, קצוץ טרי או קפואמוסיפים מלח ופלפל, את הקישואים המעורבים ואת כוסברה קצוץ טרימוסיפים מלח ופלפל, את הקישואים המעורבים ואת כוסברה קצוץ טרי1פיינטקח מרגמה ולרסק את כל זרעי התבלינים יחד (exce for the fleur de sel)קח מרגמה ולרסק את כל זרעי התבלינים יחד (exce for the fleur de sel)1קטןקוצצים בזוקיני האחרקוצצים בזוקיני האחר6ריבס, קצוץ טרי או קפואלבשל קישואים אחד לחתוך לחתיכות במים רותחים עבור 10 mns או משהו כזה. מערבבים אותו היטב עם מעבד יד (30 s מספיק)לבשל קישואים אחד לחתוך לחתיכות במים רותחים עבור 10 mns או משהו כזה. מערבבים אותו היטב עם מעבד יד (30 s מספיק)6ריבס, קצוץ טרי או קפואשטוף את הקישואים.שטוף את הקישואים.6ריבס, קצוץ טרי או קפואמערבבים עם סלק ומניחים בצדמערבבים עם סלק ומניחים בצד6ריבס, קצוץ טרי או קפואצורב על כל צד בערך 30 s או פחות. ודא בשר הטונה נשאר רוזהצורב על כל צד בערך 30 s או פחות. ודא בשר הטונה נשאר רוזה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמפזרים פלר דה sel ו 3 קפסולות שמירמפזרים פלר דה sel ו 3 קפסולות שמיר1קטןקח צלחת באמצע, למקם קישואים (בגודל של סטייקים טונה שלך) באמצעקח צלחת באמצע, למקם קישואים (בגודל של סטייקים טונה שלך) באמצע

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו האספסוף עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.