קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות65
מגזין

טונה צרובה עם סלט תפוחי אדמה של ניקואז

טונה צרובה עם סלט תפוחי אדמה של ניקואז
טונה צרובה עם סלט תפוחי אדמה של ניקואז עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 417 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 34% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. גשו לסופר וקנו ביצים קשות, שמן זית, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה עוגת קפה כמו קינוח. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. עם כפית ציון 82%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו סלט ניקויז טונה צרוב, סלט ניקויז עם טונה צרובה, ו סלט ני-ניואז אסייתי עם טונה שומשום שחור צרוב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה על 15 אינץ ' משומן. איקס 10-אין. איקס 1-אין. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
טפטוף עם שמן; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
אופים, ללא כיסוי, בחום של 425 דקות למשך 30-35 דקות או עד שהם רכים, תוך ערבוב כל 10 דקות. מגניב.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
בקערה גדולה שלבו את תפוחי האדמה, העגבניות, הבצל, השעועית, הזיתים, הביצים והצלפים. בקערה קטנה, לטאטא את מרכיבי ההלבשה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מטפטפים מעל סלט וזורקים למעיל.
6
מברישים סטייקים בשמן; מפזרים מלח ופלפל. במחבת גדולה מבשלים טונה על אש בינונית-גבוהה במשך 2-3 דקות מכל צד לבינונית-נדירה או עד שהיא ורודה מעט במרכז.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
7
חותכים ל-1/2 אינץ'. פרוסות. מחלקים סלט תפוחי אדמה בין ארבע צלחות. למעלה עם טונה.
מרכיבים שתצטרך
סלט תפוחי אדמהסלט תפוחי אדמה
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
8
מגישים עם בגט ומפזרים בזיליקום אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייקים טונה כל אחד)סטייקים טונה כל אחד)11 קילו קישואים,משחת אנשובימשחת אנשובי1פרוסהבגט לחם צרפתי ובזיליקום טרי טחון, לא חובהבגט לחם צרפתי ובזיליקום טרי טחון, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה fingerling, לחתוך לחתיכות 1 אינץתפוחי אדמה fingerling, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1שן שום, טחוןשן שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים יווניים מגולענים, קצוציםזיתים יווניים מגולענים, קצוצים2ביצים מבושלות היטב, קצוצותביצים מבושלות היטב, קצוצות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות ירושה, זרע וקצוץעגבניות ירושה, זרע וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה שמיר כבוש, חתוך לחתיכות בגודל 1/2 אינץשעועית ירוקה שמיר כבוש, חתוך לחתיכות בגודל 1/2 אינץ2עגבניות שזיף, זרע וקצוץעגבניות שזיף, זרע וקצוץ1קטןבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

יין מרלו, פינו נואר ורוז ' י הם בחירה מצוינת לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. הר הגאווה כרמים מרלו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
כרמי הר הגאווה מרלו
כרמי הר הגאווה מרלו
אף מפואר של שזיף בהיר, דובדבן, עלה כותרת של ורדים,תות ואגוז מציג יין מפתה שמגדיר את בלוטות הטעם. החיך מרובד ושופע, ומבטא גלים גליים של פרי אדום השזורים זה בזה על ידי חיך אמצע עשיר וחומציות תוססת. 7% קברנה סוביניון מגוש הסלע הוולקני וגוש גבעת הרוקי קוורץ שולבו בכדי להוסיף עומק ומבנה ליין. בעוד שלעתים קרובות אנו מתארים את המרלו הזה כ" מרלו של חובב מוניות", 2011 מדגים מה הופך את המרלו לכל כך יפה ומיוחד כמו ריכוז יין זני, מרקם חלק אך מלא, עדינות ואקס פקטור חמקמק שיש לו " חושיות."תערובת: 93% מרלו ו -7% קברנה סוביניון.