קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות65
מגזין

טופו ג'מבליה

טופו ג'מבליה
המתכון Jambalayan טופו מוכן תוך כ 55 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 249 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שום, אורז, אבקת צ'ילי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 82% וזה מדהים. מתכונים דומים: Jambalaya טופו ובטטה, פאן מטוגן טופו עם רוטב לימון חריף (טופו Nuong Xa), ו טופו עשבי תיבול איטלקי אפוי + איך ללחוץ טופו כמו אלוף.

הוראות

1
מוסיפים אורז ושום ומבשלים, מערבבים, עד שהוא חומים מעט.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
2
מוסיפים עגבניות, מים, אבקת צ ' ילי ותבלינים אחרים ומערבבים. (זה פלפל קאיין שעושה חריף זה, כדי להיות בטוח להוסיף הרבה!) בעדינות מערבבים טופו, לכסות בחוזקה ולשים על אש נמוכה. מבשלים 30 דקות או עד שהאורז נעשה ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום